*CHOUCHOU* Skrevet 18. mai 2005 #1 Del Skrevet 18. mai 2005 Jeg synes Pioner er nydelige og ligner veldig pa en annen sort blomst som jeg ikke finner navnet pa. Stilken pa denne er litt bölgete og blomsten er kanskje litt mindre enn Pionen men ogsa en slags "ball". Noen som forstar hva jeg mener? Hva heter den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest georgine Skrevet 18. mai 2005 #2 Del Skrevet 18. mai 2005 Jeg har alltid tenkt at georginer likner på peoner, kanskje ikke så veldig, men litt..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*CHOUCHOU* Skrevet 18. mai 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 18. mai 2005 Neei det er ikke de, men de er fine de ogsa. Takk skal du ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 18. mai 2005 #4 Del Skrevet 18. mai 2005 Mulig det er to forskjellige sorter peoner? Det er ihvertfall en som heter bonderose og silkepeon og trepeon. Og så er det mange forskjellige sorter av disse igjen. Kanskje du kan søke rundt på nett og se om du finner noe? Skrives forresten med e og ikke i.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*CHOUCHOU* Skrevet 18. mai 2005 Forfatter #5 Del Skrevet 18. mai 2005 Tusen takk du ogsa. Det virker ikke som det er en Peon (takk for korrigering) og jeg vet ikke helt hva jeg skal söke etter. Men skal uansett pröve litt til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*CHOUCHOU* Skrevet 18. mai 2005 Forfatter #6 Del Skrevet 18. mai 2005 Her har jeg de. Se pa raden i midten, bildet helt til venstre. Hva heter de? Fant ut at de heter "Renoncule rose" pa fransk.... http://www.wiggyflowers.com/portfolio.asp?id=22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 18. mai 2005 #7 Del Skrevet 18. mai 2005 Fina var de, men vet jo ikke hva det heter.... :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 18. mai 2005 #8 Del Skrevet 18. mai 2005 Tror kanskje det er noe som hører til Soleiefamilien. Det er vel det jeg har konkludert med nå som jeg har søkt litt. Finner de ikke helt igjen da, men.... Bladene og sånn ligner litt på dennesyns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 18. mai 2005 #9 Del Skrevet 18. mai 2005 Det er ikke Ranunkler du tenker på da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*CHOUCHOU* Skrevet 18. mai 2005 Forfatter #10 Del Skrevet 18. mai 2005 Tusen takk Nella men ikke helt den heller... Jippiii og hipp hurra LilleBille!!! det er akkurat den det er. Lignet jo pa navnet jeg hadde ogsa. Tusen tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 18. mai 2005 #11 Del Skrevet 18. mai 2005 Det er de det er da Lillebille Tilhører slekten Raununculus i soleiefamilien står det på nett..og er giftige for katter ihvertfall. Pauline heter de røde. Må på blomsterhandel i morra nå De er kjempeflotte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 18. mai 2005 #12 Del Skrevet 18. mai 2005 Ranunkler er bare kjempefine .. store buketter i all verdens farger er helt nydelig (og så står de lenge) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*CHOUCHOU* Skrevet 18. mai 2005 Forfatter #13 Del Skrevet 18. mai 2005 Ja nyyyyyydelige. Og sa synes jeg de er romantiske. Vil gjerne ha den i brudebuketten min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest georgine Skrevet 18. mai 2005 #14 Del Skrevet 18. mai 2005 så klart:) kjempefine blomster, begge deler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå