AnonymBruker Skrevet 18. september 2019 #1 Del Skrevet 18. september 2019 Tok en canesten 500mg myk vag tab for 5 timer siden. Smurte også med krem. Nå er det mye kliss på utsiden, mye mer enn kremen alene. Er helt sikker på at jeg satte den langt nokk inn. Men lurer da på om det skal skje? Tenker at det kanskje er lurt sånn at middelet kommer til over alt? Og når vil restene forsvinne slik at en partner ikke vil kjenne det? Anonymkode: bb46c...5fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
isw Skrevet 18. september 2019 #2 Del Skrevet 18. september 2019 Meningen er at de skal smelte og komme til over alt. Det er ikke farlig å ha sex etterpå. Hvis han synes det er ekkelt kan han jo bare bruke kondom? Medisinen skal jo ikke absorberes av kroppen, den skal virke lokalt i vagina/skjeden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2019 #3 Del Skrevet 18. september 2019 Kjøp Diflucan.. mye bedre 👌🏻 Anonymkode: b6761...bda 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2019 #4 Del Skrevet 18. september 2019 Takk for svar. Føler det er det som skjer ja, at den smelter. Burde jeg la være å dusje idag? Anonymkode: bb46c...5fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2019 #5 Del Skrevet 18. september 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kjøp Diflucan.. mye bedre 👌🏻 Anonymkode: b6761...bda Oraltabletter? Kan jeg kjøre på med begge deler? Må være klar til søndag 😂😂 Anonymkode: bb46c...5fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BangersBeans&Mash Skrevet 18. september 2019 #6 Del Skrevet 18. september 2019 Du bør absolutt ta tabletten før du legger deg på kvelden. Poenget er at den skal ligge langt oppe i skjeden å smuldre opp der inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2019 #7 Del Skrevet 18. september 2019 Tabletten skal brukes på kvelden før du legger deg ja👍🏻 Anonymkode: 9ae8e...faa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2019 #8 Del Skrevet 18. september 2019 Det fikk jeg ikke med meg, så tok den i morges. Burde jeg da ta en til i morgen kveld eller satse på at det går bra? Kan det bli for mye? Anonymkode: bb46c...5fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BangersBeans&Mash Skrevet 18. september 2019 #9 Del Skrevet 18. september 2019 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det fikk jeg ikke med meg, så tok den i morges. Burde jeg da ta en til i morgen kveld eller satse på at det går bra? Kan det bli for mye? Anonymkode: bb46c...5fa Ville tatt en ny på kvelden. Ingen skade om du tar en til Bedre å få skikkelig bukt med soppen med en gang. Fortsett med krem 2 ganger pr dag i 14 dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2019 #10 Del Skrevet 20. september 2019 På 18.9.2019 den 17.49, AnonymBruker skrev: Oraltabletter? Kan jeg kjøre på med begge deler? Må være klar til søndag 😂😂 Anonymkode: bb46c...5fa Oral, ja. Engangsdose, den er reseptfri. Ta en i dag, så er du nok i orden til søndag. Bruk litt krem i tillegg. Lykke til! 😄 Anonymkode: b6761...bda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2019 #11 Del Skrevet 20. september 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oral, ja. Engangsdose, den er reseptfri. Ta en i dag, så er du nok i orden til søndag. Bruk litt krem i tillegg. Lykke til! 😄 Anonymkode: b6761...bda Var på apoteket i går og fikk anbefalt den istedenfor ny vaginal tab i og med at den sikkert hadde gjort noe nytte. Så tok tabletten i går og smører med krem. Burde jeg dusje mye, normalt eller sjeldent? Håper søndagen blir bra, for dette blir det dyreste ligget jeg har hatt 😂😂😂 Anonymkode: bb46c...5fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2019 #12 Del Skrevet 20. september 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Oral, ja. Engangsdose, den er reseptfri. Ta en i dag, så er du nok i orden til søndag. Bruk litt krem i tillegg. Lykke til! 😄 Anonymkode: b6761...bda Var på apoteket i går og fikk anbefalt den istedenfor ny vaginal tab i og med at den sikkert hadde gjort noe nytte. Så tok tabletten i går og smører med krem. Burde jeg dusje mye, normalt eller sjeldent? Håper søndagen blir bra, for dette blir det dyreste ligget jeg har hatt 😂😂 Oppdatering for dem som måtte være interessert : nå er jeg symptomfri og klar for helga 😂 Anonymkode: bb46c...5fa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2019 #13 Del Skrevet 21. september 2019 Trodde alt nå var fint og flott. Våkner i dag og er tilbake ved start.... Hva gjør jeg nå? Noen som har erfaring med Pevaryl? Anonymkode: bb46c...5fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2019 #14 Del Skrevet 21. september 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Trodde alt nå var fint og flott. Våkner i dag og er tilbake ved start.... Hva gjør jeg nå? Noen som har erfaring med Pevaryl? Anonymkode: bb46c...5fa Du behandler videre og utsetter å ha sex. Har du sex risikerer du å smitte partneren din. Anonymkode: 1b5ae...90a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå