Amber Skrevet 18. mai 2005 #1 Skrevet 18. mai 2005 Jeg har ikke mulighet til å være med på min venninnes utdrikningslag, desverre. Forloveren sa at jeg kunne jo være med å planlegge hvis jeg ville. Da bør jeg vel være med å betale for alt også? Ville dere gjort det? Huff vanskelig det der. Blir jo fort noen kroner...
Twigi Skrevet 18. mai 2005 #2 Skrevet 18. mai 2005 Jeg ville ikke vært med å betale for et utdrikningslag jeg ikke deltok i. Kunne kanskje vært hyggelig å hatt en liten oppmerksomhet til "bruden", men ikke noe utover det.
tommeline Skrevet 18. mai 2005 #3 Skrevet 18. mai 2005 Enig, det forventes ikke at man betaler for et utdrikningslag man ikke er med på. Du gir sikkert bryllupsgave, så det må jo være bra!
Nuwanda Skrevet 18. mai 2005 #4 Skrevet 18. mai 2005 Men jeg hadde kanskje vært litt forsiktig med å planlegge et utdrikningslag jeg ikke skal være med på, nettopp pga kostnadene. Kan jo være lett å bli revet med og planlegge kostbare aktiviteter og så blir det "noen andre" som må betale En annen ting er jo om forlovden sa du kunne være med å planlegge fordi hun trengte hjelp til det, eller bare ville være hyggelig med deg og gi deg muligheten til å være litt deltaktig i det hele. Trenger hun hjelp,synes jeg du ska si ja, for det må være kjempekjipt å planlegge utdrikningslag alene
Tari Skrevet 18. mai 2005 #5 Skrevet 18. mai 2005 Jeg syns ikke man trenger å betale om man ikke skal være med. Men, om det hadde vært en god venninne av meg så hadde jeg nok betalt likevel for å bidra til at hun fikk et flott utdrikningslag. Men, en ting er å ikke betale når man sier klart ifra på forhånd at man ikke kan være med. En annen ting er å melde avbud 3 dager før laget skal være og ikke betale...Det opplevde jeg da jeg arrangerte utdrikningslag for 2 uker siden...det var ikke så veldig gøy.
Martha Stewart Skrevet 18. mai 2005 #6 Skrevet 18. mai 2005 Jeg syns ikke man trenger å betale om man ikke skal være med. Men' date=' en ting er å ikke betale når man sier klart ifra på forhånd at man ikke kan være med. En annen ting er å melde avbud 3 dager før laget skal være og ikke betale...[/quote'] Signerer på dette.
Søta Skrevet 18. mai 2005 #7 Skrevet 18. mai 2005 Var borti det samme selv. Betalte ingenting - hadde ikke tenkt på det en gan!
Annie78 Skrevet 18. mai 2005 #8 Skrevet 18. mai 2005 Var med i et utdrikningslag en gang og da følte jeg at jeg bare var invitert for å være med å betale. Kjente ikke akkurat bruden godt.... I mitt utdrikningslag håper jeg at de som er med ikke må betale mye, helst ikke i det hele tatt. Da kan vi heller bare gå ut og spise, og jeg betaler glatt selv for mat etc... Men dette er jo opp til forloveren min å avgjøre.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå