Gå til innhold

Er bollemus når...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Man har ekstra mye kjøtt på venusberget eller når selve skambenet er opphøyet? Hvis man er overvektig har man som regel ekstra kjøtt også på venusberget (som på kroppen ellers), men det betyr vel ikke dermed at alle overvektige har bollemus? Vær så snill ikke gjør dette til en diskusjon hvor jeg, TS, fatshamer overvektige. Bollemus er ikke noe negativt i mine øyne, jeg synes faktisk det er fint med litt "kul" der.

Anonymkode: 6b43d...0e3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det kan være litt begge deler. Uansett veldig sexy, spesielt med en vakker trekant hår. 

Anonymkode: 43349...7cf

• Liker 1
Skrevet

Bollemus er kjøttet rundt sprekken. Har man ekstra kjøtt over sprekken som i tillegg henger, ja da er man feit. Har selv aldri opplevd det siste.. Takk gode gud for det. 

Anonymkode: f6eeb...f9a

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Bollemus er kjøttet rundt sprekken. Har man ekstra kjøtt over sprekken som i tillegg henger, ja da er man feit. Har selv aldri opplevd det siste.. Takk gode gud for det. 

Anonymkode: f6eeb...f9a

Har ikke dette selv, men synes det høres mykt og godt ut jeg da :)

Anonymkode: 6b43d...0e3

Skrevet

Bollemus er ikke noe negativt i mine øyne heller! Synes oså det er fint med den kulen der. Jeg har sett ei radmager ei med bollemus, men hun hadde normal kul på skambenet. Noen svulmer jo opp også når de blir skikkelig tent.

Vakker å se når hun hadde på seg trusa da, hun virket så uskyldig ut, nesten som å sammenligne en ulv i fåreklær...

Cameltoe er også vakkert🙈🤭

Skrevet

Bollemus er den lille kulen som vises når du ligger på ryggen, nesten alle har dette mer eller mindre. Det er spesielt hot i tights. 

Anonymkode: f3606...f78

Skrevet

Og jeg som trodde det var ekstra kjøtt rundt åpningen. Jeg har selv tydelig skamben som jeg aldri har likt, men jeg trodde jeg var mer i nærheten flagremus fordi de ytre kjønnsleppene er relativt tynne, men heller ikke ikke-eksisterende...

Anonymkode: 59e4a...8f3

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og jeg som trodde det var ekstra kjøtt rundt åpningen. Jeg har selv tydelig skamben som jeg aldri har likt, men jeg trodde jeg var mer i nærheten flagremus fordi de ytre kjønnsleppene er relativt tynne, men heller ikke ikke-eksisterende...

Anonymkode: 59e4a...8f3

Det er den synlige lille bollen som er bollemusa. Det er bare slik de aller fleste kvinner er skapt. Og den er ofte godt synlig i tights, ikke i jeans. En liten detalj som for enkelte fører til en fetisj for tights. :fnise: Selv synes jeg en busk i tillegg blir too much, trenger ikke være så synlig alt der nede.

Anonymkode: f3606...f78

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...