Gå til innhold

Innledning

waco

Anbefalte innlegg

De gangene jeg har lest innlegg som senere har blitt slettet, så har jeg aldri lurt på hvorfor. Moderatorene er imidlertid bare mennesker, så noen ganger er det kanskje ting som går over streken som får bli stående og andre ganger slettes ting som kunne ha fått bli stående.

Etter mitt syn er reglene på KG tilpasset vanlig skikk og bruk IRL, og det synes i hvert fall jeg er en god ting. Det er jo nok at nettsteder hvor man kan få så mye skittkasting og drittprat man bare kan ønske seg. Jeg foretrekker imidlertid KG nettopp fordi det ikke er et av disse stedene!

Mvh

Leo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor ta sånn på vei, lille Kid-vennen?

Du kan jo bare sende waco en mail så får du vel lese hele innledningen... Og DA kan du bestemme deg for om du syntes det var riktig eller dumt av moderatorene å slette dette innlegget... oki? :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, jeg tar ikke på vei... jeg bare stiller et enkelt spørsmål. Men når ingen ser seg rett til å svare, må jeg mase. Det er noe alle vet, det eneste som hjelper, er å være litt vanskelig.

Jeg irriterer meg litt over slettehyppigheten her. Det må jeg da få lov til? Men takk for omtanken allikevel, lillian. Jeg har fått den meget omtalte teksten nå, og skal lese den snarest. Ha en vidunderlig aften!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du spør jo om hvorfor reglene ikke er tilpasset brukerne! Hvordan kan du si det? Reglene er tilpasset det som må antas å være majoriteten av brukerne.

Hvilke regler ønsker du da?

Mvh

Leo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje reglene er tilpasset brukerne. Men i mange tilfeller slettes det altfor mye... som da kanskje ikke går under reglene, hva vet jeg. Jeg synes det er trist når gode innlegg blir slettet uten grunn. For det blir få gode diskusjoner her inne da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå snakker vi! Du har helt rett i at en god diskusjon krever ofte en god provokasjon for å "komme i gang"! Det er imidlertid mulig å provosere uten å gå til ytterligheter, noe du har klart helt fint her :wink:

En fortsatt fortreffelig aften til Dem også, Kid-a!

Mvh

Leo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du har tatt poenget mitt... selv om vi kanskje muligens er bittelittegranne uenige om hvor grensen går. Mellom god og dårlig provokasjon, altså.

Eller mellom hva som bør eller ikke bør slettes.

Eller så har jeg kanskje misforstått igjen????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi er nok en smule uenige om hvor grensen går og det er jo helt greit! Man kan jo ikke ha morsomme diskusjoner uten å være uenig først?!?

Mvh

Leo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter mitt syn er reglene på KG tilpasset vanlig skikk og bruk IRL, og det synes i hvert fall jeg er en god ting. Det er jo nok at nettsteder hvor man kan få så mye skittkasting og drittprat man bare kan ønske seg. Jeg foretrekker imidlertid KG nettopp fordi det ikke er et av disse stedene!

Enig med Leo. Og regler/retningslinjer/lover de blir laget FORDI noen ikke "bruker hue" og hele tiden "går over streken".

Så kom ikke å skyld på "alle andre" at det finnes regler og lover. Det gjelder både her inne og IRL :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En vakker dag kommer novellen min til å bli pensum på alle statens norsklærebøker.... fra dengang tekster ble sensurert...

Men fortvil ikke....

W

Må få tak i et forlag snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har sannelig høye tanker om dine egne ferdigheter! Tror nok ikke du finner et forlag som vil ta i novellen din med ildtang en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at de som er sterkest imot sletting av innlegg er de som er så dødsens nysgjerrige på hva som stod der at de heller vil ha et utrivelig nettsted å være på enn å ikke få lese det mye omtalte stykket :ler:

Lang setning, men tipper dere forstår :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...