AnonymBruker Skrevet 17. september 2019 #1 Skrevet 17. september 2019 Hva er holdbarheten på et åpnet glass syltetøy som ikke står i kjøleskap. For eksempel fra Nora. (Vi har ikke strøm hjemme nå, derfor jeg spør) Anonymkode: aa0f3...dd4
AnonymBruker Skrevet 18. september 2019 #2 Skrevet 18. september 2019 Med sukker? Det kan holde seg bra ganske lenge. Jeg er vant til å la syltetøy stå på kjøkkenbenken til det er brukt opp, og det tar alt fra en uke til et par uker. Anonymkode: addb7...cd3
AnonymBruker Skrevet 18. september 2019 #3 Skrevet 18. september 2019 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er holdbarheten på et åpnet glass syltetøy som ikke står i kjøleskap. For eksempel fra Nora. (Vi har ikke strøm hjemme nå, derfor jeg spør) Anonymkode: aa0f3...dd4 Noen dager. Om du ikke har strøm og kjøleskap så sett maten ut, eller heng den i en bærepose på utsiden av vinduet. Anonymkode: 2b27f...78b
AnonymBruker Skrevet 18. september 2019 #4 Skrevet 18. september 2019 Mange måneder. Det er jo hele poenget med sylting, det konserverte frukt og bær i gamle dager da folk ikke hadde kjøleskap. Det kan sikkert stå oppmot et år så fremt dere alltid bruker rene redskaper nedi glasset. Du vil se det dersom det oppstår mugg, og da er det bare å kaste. Anonymkode: f2b71...790 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå