Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg veier 97 kilo og har forstått at 67 kilo er det jeg bør veie.

Hvor mange kilo er det realistisk at man kan miste i måneden?

Og, er det slik at når man skal ned 30 kilo så mister man ofte mye i begynnelsen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, postet denne feil sted.

Kan noen flytte den?

Skrevet

1-2 kg i måneden er anbefalt. Oppskriften min er masse trening, sunn mat og drikke masse vann. :)

Gjest Spacegirl
Skrevet

Når man har mange kilo som skal av, går man som regel fortere ned i vekt, i begynnelsen iallefall, enn om man er mer normalvektig. For 3 måneder siden veide jeg 110 kilo og har nå gått ned til 89. Det eneste jeg har gjort for å gå ned, er å være mer aktiv. Jeg går turer på ca. 1 time pr. dag, går på spinning 2 ganger i uka og svømmer 2 ganger i uka. Kostholdet har jeg ikke gjort noe med, selv om jeg nå prøver å venne meg til et sunnere kosthold. Men det var noe jeg begynte med i forrige uke, så det har ikke hatt noe å si på den vektnedgangen jeg har hatt til nå. Jeg vet ikke hvor mange kilo det er anbefalt å gå ned i måneden, men så lenge du ikke sulter deg, altså spiser tilstrekkelig og føler deg mett, tror jeg ikke det gjør noe om du går ned forholdsvis fort.

Gjest Done that
Skrevet
1-2 kg i måneden er anbefalt. Oppskriften min er masse trening, sunn mat og drikke masse vann. :)

Enig. Viktig ikke å stupe i vekt heller. Iallefall om man ikke trener veldig mye. Selv trente jeg rimelig tett og datt 25 kg på ni måneder. Egentlig i meste laget, men jeg gikk ikke rundt og var sulten heller. Jeg spiste valig mat.

Treningen må forøvrig bli en vane. Man kan ikke gi seg med den etter at man er "ferdig".

Gjest Tari i.i
Skrevet
Når man har mange kilo som skal av, går man som regel fortere ned i vekt, i begynnelsen iallefall, enn om man er mer normalvektig. For 3 måneder siden veide jeg 110 kilo og har nå gått ned til 89. Det eneste jeg har gjort for å gå ned, er å være mer aktiv. Jeg går turer på ca. 1 time pr. dag, går på spinning 2 ganger i uka og svømmer 2 ganger i uka. Kostholdet har jeg ikke gjort noe med, selv om jeg nå prøver å venne meg til et sunnere kosthold. Men det var noe jeg begynte med i forrige uke, så det har ikke hatt noe å si på den vektnedgangen jeg har hatt til nå. Jeg vet ikke hvor mange kilo det er anbefalt å gå ned i måneden, men så lenge du ikke sulter deg, altså spiser tilstrekkelig og føler deg mett, tror jeg ikke det gjør noe om du går ned forholdsvis fort.

Oj, det var mye!

Om jeg hadde klart det hadde jeg jo bare hatt 9 kilo igjen da....sukk :-)

Gjest gjest 0
Skrevet

Hvis man har mye å gå ned tror jeg ikke det gjør så mye om du går ned opptill 1 kilo i uken...

Men når du har gått ned en del bør du roe ned til 1-2 kilo i uken.

Pam

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...