Gå til innhold

Hva kan vi ha i godteposen? Tips? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Knaskegulrøtter, cherrytomater og tørka banan u/ tilsatt sukker. 

Mye sunnere alternativ. Slår nok an hos barna:)

Anonymkode: 45775...f17

Takk for tips men vi går nok for den usunne varianten ;)

Anonymkode: 58cff...235

• Liker 10
Skrevet

Vi handler ofte på TGR. Der har de flate, runde kjærligheter (litt større enn de "vanlige" kulerunde), 2 for 10 kr. Tyggispakker i stor-pakning slik at det blir billig når vi tar ut en og legger i hver pose. Pakker med "popping candy". Hvis de får slike ting, trenger det ikke være så mye i hver pose. Legg ved f.eks. en midlertidig tatovering et viskelær eller noe annet dill som jenter liker, så blir de i allefall fornøyde.

Anonymkode: 082f5...110

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi handler ofte på TGR. Der har de flate, runde kjærligheter (litt større enn de "vanlige" kulerunde), 2 for 10 kr. Tyggispakker i stor-pakning slik at det blir billig når vi tar ut en og legger i hver pose. Pakker med "popping candy". Hvis de får slike ting, trenger det ikke være så mye i hver pose. Legg ved f.eks. en midlertidig tatovering et viskelær eller noe annet dill som jenter liker, så blir de i allefall fornøyde.

Nå er det 11 gutter da ikke jenter,men tar poenget ditt :)

• Liker 1
Skrevet

Smågodt høres dyrt ut til 11 unger så tror vi står over den,men takk for tips :)

• 1 år senere...
Skrevet

Noen flere tips? :)

Gjest Geirfuglen
Skrevet

Når jeg har laget Halloween-poser har jeg kjøpt pakker på Europris og Søstrene Grene som jeg har putta litt av i hver pose. Gullmynter, kjærligheter osv. Så trengs det ikke så mye for å fylle opp heller. 😊 

Skrevet

Jeg var på Normal i går, og fant ut at jeg kan handle inn til Halloween. Der hadde de popping candy (8 poser til 18 kr) og store poser med kjærligheter (30 stk til 30 kr eller noe lignende). Dette er også fint fyll til bursdagsposer. Sammen med tyggispakker som også er billige på Normal/TGR. Vi har pleid å kjøpe vannbaserte tatoveringsmerker, eller f.eks. ballonger med klistremerker som man kan dekorere selv, eller annet småtteri i tillegg.

• Liker 2
Skrevet
On 9/18/2019 at 8:38 AM, AnonymBruker said:

Da hadde det blitt opptøyer her 😂 Man kødder ikke med godteposene. 

• Liker 13
Skrevet

Jeg vet noen pleier å legge en 'tulleting' oppi posen sammen med litt godteri, feks klovnenese med strikk, bart med klister bak (de har solgt ark med 8 barter tror jeg på Europris, bare å klippe fra hverandre) Sprettball hvis det er utebursdag, eller såpebobler. På Panduro selger de små rør med såpebobler til en billig penge. Godteposen er 'viktig', men den trenger ikke være stappfull når de vel allerede er mette av kaker, is og brus. 

• Liker 2
Skrevet

Nå begynner det vel ganske snart å komme halloweengodteri, det er ofte store, billige poser. Sjekk på Nille :) 

Anonymkode: 7c7db...fb1

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nå begynner det vel ganske snart å komme halloweengodteri, det er ofte store, billige poser. Sjekk på Nille :) 

Og normal, europris og søstrene Grene! Sistenevnte har jo kjærligheter til 1-2 kr. Og de to andre har multipack med litt forskjellig til mye billigere pris enn vanlige matvarebutikker

• Liker 2
Skrevet
På 18.9.2019 den 8.38, AnonymBruker skrev:

Nei, ærlig talt😂 Har du noen gang møtt en 8-åring? 

• Liker 6
Skrevet

Hadde jeg vært i en barnebursdag hvor jeg fikk dette i godteposen hadde jeg "bommet" på toalettet da jeg gikk for å pisse. 

• Liker 4
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, ærlig talt😂 Har du noen gang møtt en 8-åring? 

Neppe 🤣

Anonymkode: b1189...daa

Skrevet

Rosenkål dyppet i sjokolade 😈

Anonymkode: 45fa7...86d

Annonse
Skrevet

jeg hadde spurt Ronja!

Anonymkode: d5efe...ca7

• Liker 3
Skrevet

Bak boller og så tar bollen mye av plassen? 😄 

Anonymkode: 11c97...687

Skrevet
På ‎17‎.‎09‎.‎2019 den 21.26, AnonymBruker skrev:

smågodt er kjempe dyrt. ofte 14 kr pr hg.

Anonymkode: 53332...c0d

Har du sammenlignet kiloprisen på smågodt sammen med det meste av annet (innpakket) snop? Smågodtet vinner nesten uansett.

Anonymkode: 40902...99e

• Liker 1
Skrevet

Det hadde nok blitt en snakkis på skolen for godt, det der 🤣🤣🤣 Man kan jo evt sette det på bordet når de skal spise - men barna rører det ikke om det er pølser, boller og kaker innen rekkevidde. Been there, done that - men ikke kødd med godteposene altså!!

TS: innpakket godteri er saken i disse koronatider, du kan være heldig å finne nedsatte overskuddsvarer om du vil ha det billig. Følg med på ulike nettsider der de selger varer på siste salgsdato eller i store forpakninger. Fikk gratis godteri engang jeg kjøpte festpynt faktisk - sjekket tilbudssiden deres før jeg bestilte og der lå det MASSE til den nette sum av kr 0.

Anonymkode: 0aff4...848

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...