Gå til innhold

Hvor stor dyne har deres fireåring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har de junior- dyne, eller voksen- dyne? Alt man skal gruble på 🤣 Min har junior- dyne nå, men vet ikke når man bytter.

Og har de sånn liten pute, eller voksenstørrelse? 🙈

Anonymkode: 1a1e2...d83

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vår på snart fem har juniordyne, voksendyne hadde blitt for stort til han. Har "barnepute" :)

Anonymkode: b38ea...e2e

• Liker 1
Skrevet

Mine har fått stor dyne når de ble tre

• Liker 2
Skrevet

Voksendyne, har vel hatt siden hun var 3 ☺️

• Liker 1
Skrevet

Det var vel rundt 4-5 år de gikk over fra juniordyne/pute til voksenversjonen. Så lenge juniordynen passer er det vel ikke noe poeng i seg selv å bytte. 

• Liker 2
Skrevet

Juniordyne. Har juniorseng også, så voksendyne blir for stort å ha i. Det får vente til han får større seng, som sikkert blir rundt skolestart.

Inntil nå har han hatt den minste puten, men tenker å kjøpe juniorpute nå.

Anonymkode: 5eb2e...d2c

• Liker 1
Skrevet

Min har brukt voksen siden treårsalderen. Ungen ble så lett liggende utfor juniordynen. Hodepute: Den flateste voksenputa. 

Anonymkode: 904a0...8a1

• Liker 1
Skrevet

Gikk rett fra sprinkelseng og babydyne til vanlig seng og stor dyne. Droppa junior! 😅

Anonymkode: ac150...66a

• Liker 1
Skrevet

Voksenpute (forholdsvis tynn) og juniordyne. Han har skuvseng på ca 170 cm og han vil ikke ha stor dyne oppi der. Tenker han får stor dyne så fort han vil det selv. 

Anonymkode: 45415...e41

• Liker 1
Skrevet

Stor dyne. Hun bruker ikke pute.

Anonymkode: 834cc...a10

• Liker 1
Skrevet

Juniordyne og sover uten pute. 

Anonymkode: aec9d...535

• Liker 1
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gikk rett fra sprinkelseng og babydyne til vanlig seng og stor dyne. Droppa junior! 😅

Anonymkode: ac150...66a

Samme her. Eller, hun brukte juniordyna en stund da hun var to år, men det virket som at hun sparket den for langt unna til at hun fikk dratt den skikkelig over seg igjen i halvsøvne. Så da fikk hun stor dyne. Nå i det siste har hun brukt den som både pute og dyne. 😆 Hun er bare tre år enda, men jeg tillot meg å svare likevel. 😛

Anonymkode: b5da3...fb0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...