Gå til innhold

Tar du vare på barnas melketenner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Isåfall hvorfor gjør du det, og hvor lagrer du de?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig ikke.

Anonymkode: 4e2b1...6de

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig ikke.

Anonymkode: 4e2b1...6de

Hvorfor er det en selvfølge? Husker min far tok vare på min første melketann. 

Anonymkode: 11237...b51

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det en selvfølge? Husker min far tok vare på min første melketann. 

Anonymkode: 11237...b51

Æsj

Anonymkode: d4c9a...b10

• Liker 2
Skrevet

I en boks i skapet, kanskje jeg må klone de en dag!

Anonymkode: c00ba...d87

• Liker 2
Skrevet

Jeg tok vare på mine egne melketenner når jeg var barn. Litt usikker på hvorfor jeg synes det var en god ide... De ble hvertfall kastet når jeg ble gammel nok til å innse at det var jævla ekkelt. 

Anonymkode: c1496...a63

• Liker 2
Skrevet

Æsj

Anonymkode: 58b90...b2f

• Liker 1
Skrevet

Jeg har mine fremdeles!

J31

Anonymkode: 689d8...621

Skrevet

Nei, overhodet ikke.

• Liker 1
Skrevet

Min svigermor gjør! Melketann og hårlokk fra pappaen. Dette viste hun fram til sønnen vår på tre år, hvorpå han med store øyne så på, og spurte : hvor er tunga?   🤣

Anonymkode: 391d6...a46

• Liker 5
Skrevet

Ja mamma har gjort det. Aner ikke hvorfor. Ikke noe jeg har tenkt på før nå 😅

Anonymkode: 52894...f31

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min svigermor gjør! Melketann og hårlokk fra pappaen. Dette viste hun fram til sønnen vår på tre år, hvorpå han med store øyne så på, og spurte : hvor er tunga?   🤣

Anonymkode: 391d6...a46

Hahahahahhaha :rulle:

• Liker 1
Skrevet

Selvfølgelig! De ligger i en egen melketannboks, som er å få kjøpt. Jeg synes det er hyggelig og barna synes det er morsomt å se hvor små tenner de hadde. 

Anonymkode: 5f6ea...c83

• Liker 1
Skrevet

Ja, er 18. Mamma har mine melketenner i en boks 😅

Anonymkode: 35770...9c6

Skrevet

Dette var vel ganske vanlig før, ihvertfall i min barndom på 80-90 tallet. Moren min har tatt vare på mine, man fikk jo kjøpt forskjellige småkrukker osv til å ha tenner i. Jeg kommer ikke til å ta vare på de etter at tannfeen har vært innom, ser ikke helt sjarmen i det altså. Som voksen har jeg virkelig ingen interesse av å ha tennene mine oppbevart noe sted. Moren min er forferdet over at jeg ikke vil ta vare på første hårlokken heller. 

Anonymkode: d0269...a7b

• Liker 1
Skrevet

Jeg skulle ta vare på min datters første, men hennes bestefar som var på besøk presterte å drikke den. 😅🤮

Skrevet

Nei, de går rett i søpla (etter å ha vært innom et vannglass for tannfeens skyld). Jeg vurderte å ta vare på dem, men fant ut at jeg ikke så poenget. Mamma har forøvrig fremdeles mine og broren min sine melketenner. Ingen av oss har hatt det minste interesse av å se dem igjen så jeg tror ikke barna mine vil savne dem.

Jeg så en gang et program hvor et ille tilredt lik ble identifisert kun fordi moren hadde tatt vare på den savnede datterens melketenner, men sannsynligheten for at dette skulle skje med hvermannsen er ikke akkurat stor da. Jeg synes bare det er litt interessant at tennene faktisk kan ende opp med å være nyttige. :) 

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har mine fremdeles!

J31

Anonymkode: 689d8...621

Hva tenker du å gjøre med de da? Lage smykke ut av de? Ramme de inn i en ramme der det er plass til det, og skryte av det til venner som kommer på besøk? Vise det til fremtidig barn når de har mistet sine tenner? La dem få det som en del av sin arv når den tid kommer?

Anonymkode: 577b6...27e

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, Antirobe said:

Jeg skulle ta vare på min datters første, men hennes bestefar som var på besøk presterte å drikke den. 😅🤮

Den kom nok ut den naturlige veien igjen, etter en stund, og i mye mindre biter. ;) 

Anonymkode: 577b6...27e

Skrevet

Sønnen min tar vare på sine selv i en boks, han ville absolutt ikke at tannfeen skulle komme og ta dem. Mine ble kastet, og jeg har ikke savnet dem et sekund. 😛

Anonymkode: 76ab9...c63

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...