Polly Ester Skrevet 3. september 2002 #1 Del Skrevet 3. september 2002 Vi ble kjent og skrev ca 150 km med mail. Da vi møttes i helgen viste det seg at han var like fin som mailene viste... Alt var egentlig helt bra... Det var sikkert ikke lurt så fort, men vi hadde sex første kvelden. Jeg angret ikke på selve det, men jeg syns kanskje det var litt tidlig... Men, det "måtte" liksom bare skje, for det virket bare så naturlig der og da... Jeg var skeptisk om det var noe lurt, og sa det til han, men han kom på besøk kvelden etter og... Det virket så bra alt sammen... Han virket/virker som en kjernekar egentlig... Men, etter helga har det ikke blitt så veldig mye kontakt. Vi skriver fortsatt mail og sms med hverandre, men det er liksom noe som mangler... ...han sa til meg at han ikke var helt sikker på meg... han syntes jeg virket litt reservert og spurte flere ganger hva jeg tenkte på og sånn... Noen som kan gi meg råd her, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre nå. Skal jeg si ham at jeg er redd for at han skal trekke seg unna, at det var dumt at vi gikk så fort frem, eller skal jeg vente på å høre fra han igjen? Jeg vet jo ikke om han venter på å høre noe spesielt fra meg heller... Og så er jeg redd for å si noe galt som gjør at han tror jeg er desperat og klengete... Uff... råd mottas med takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vilja Skrevet 3. september 2002 #2 Del Skrevet 3. september 2002 Liker du han? Spesielt godt? Ta kontakt og fortell hvordan det er. Gutter er ikke tankelesere! Si ting rett ut. De er enkle sjeler:) hehe, men rett frem er det beste. Kanskje han lurer på det samme. Si det som det er . Ring nå!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 3. september 2002 #3 Del Skrevet 3. september 2002 Det var sikkert ikke lurt så fort, men vi hadde sex første kvelden. Jeg angret ikke på selve det, men jeg syns kanskje det var litt tidlig... Men, det "måtte" liksom bare skje, for det virket bare så naturlig der og da... Du sier det virket så naturlig der og da.... hva er da problemet? Dere er to voksne mennesker som har hatt en dialog med hverandre over lengre tid, dere har fått følelser for hverandre og dere hadde begge lyst. Med andre ord var det ikke dumt. Ser ikke poenget med at voksne mennesker som er tiltrukket av hverandre bare skal sitte å holde hverandre i lanken som to tenåringer og legge demper på hva de føler. Jeg var skeptisk om det var noe lurt, og sa det til han, men han kom på besøk kvelden etter og... Det virket så bra alt sammen... Han virket/virker som en kjernekar egentlig... ...han sa til meg at han ikke var helt sikker på meg... han syntes jeg virket litt reservert og spurte flere ganger hva jeg tenkte på og sånn... Har du tenkt på at det du sa her kanskje er grunnen til at han virker litt reservert? Det at du viser anger overfor at dere hadde sex får han kanskje til å tvile på om du mener at han er den rette for deg? Han kan rett og slett ha blitt usikker og er ekstra forsiktig for å ikke si eller gjøre noe galt dersom du tviler på om han er den rette. Noen som kan gi meg råd her, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre nå. Skal jeg si ham at jeg er redd for at han skal trekke seg unna, at det var dumt at vi gikk så fort frem, eller skal jeg vente på å høre fra han igjen? Jeg vet jo ikke om han venter på å høre noe spesielt fra meg heller... Og så er jeg redd for å si noe galt som gjør at han tror jeg er desperat og klengete... Syns du skal si det som det er jeg, at du liker han kjemegodt, at du vil at dere skal fortsette å holde kontakten og treffes. Det vil være dumt om dere sitter på hver deres kant og lurer på hva den andre tenker. Om dere ikke klarer å prate naturlig med hverandre fordi dere er usikre, så gå tilbake til å skrive mail da, til situasjonen er avklart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mortie Skrevet 3. september 2002 #4 Del Skrevet 3. september 2002 Joda det er riktig det at vi mannfolk er litt enkle sjeler som definitivt ikke er tankelesere. Dette var veldig bra før dere treffes, like bra når dere traff hverandre, og dere hadde sex fordi det føltes naturlig. Så sier du etterpå at du ikke vet om dette var så lurt ????? Du ber jo fyren om å bli usikker på hvor han har deg, om du ikke likte han godt nok, om han ikke var bra nok i senga osv osv. Han har jo sagt fra at han er usikker på deg, prøvd å finne ut hva du tenker på. Han trygler jo om at du skal fortelle han om han kan være trygg på deg eller ikke! Da MÅ du jo selvfølgelig svare, ærlig! Kontakt han du, og fortell hva du synes om han, og hva du er redd for. Glem dette med sex for tidlig, det var ikke for tidlig, det var bare deilig! (Antar jeg) Jeg traff min sambo på samme måte, og satt med de samme spørsmålene etter første treffet, hvor vi også havnet i senga. So what? Vi fortalte hva vi følte og tenkte, kom oss videre derfra og som sagt, nå er vi samboere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 3. september 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 3. september 2002 Uffda, jeg ser at jeg uttrykte meg litt klønete i innlegget mitt. En liten rettelse: Jeg spurte ikke etter at vi hadde hatt sex om det var lurt, jeg spurte før det skjedde noe om det var lurt... Han oppførte seg som han var vanvittig forelsket i helgen, men så ble det nesten helt stille på søndag og i går og i dag... (vi skrev litt sms og mailer da og, men ikke sånn som hele forrige uke) ...og derfor trodde jeg at jeg hadde dumma meg ut med å ha sex så tidlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ada=) Skrevet 4. september 2002 #6 Del Skrevet 4. september 2002 Virker paa meg som om: han er usikker paa deg -fordi han tror du er usikker paa han!!! Saa: vis at du ikke er usikker men at du syness dere hadde det bra sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 4. september 2002 #7 Del Skrevet 4. september 2002 Hvordan er det mulig og ha sex for tidlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 4. september 2002 #8 Del Skrevet 4. september 2002 Klart det er mulig, waco.. Man kan jo oppleve at sexen ikke var så ba som man håpet på, og da frister det ikke til gjentagelse... Hvis man venter en stund, så er det større sjans for at man liker personligheten så godt at man driter i sexen...hehe.... For å svare på innlegget ditt, Valnøtt, så tror jeg ikke du har gjort noen bommert. Synes du skal si det til ham, jeg, at du er usikker og litt engstelig for hva han mener etter helgen... Så er han forhåpentligvis ærlig tilbake og da slipper du å gruble slik... Lykke til, vet hvordan det føles... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mann 31 Skrevet 4. september 2002 #9 Del Skrevet 4. september 2002 Klart det er mulig' date=' waco.. Man kan jo oppleve at sexen ikke var så ba som man håpet på, og da frister det ikke til gjentagelse... Hvis man venter en stund, så er det større sjans for at man liker personligheten så godt at man driter i sexen...hehe.... [/quote'] Akkurat....... så det er det som er grunnen til at mange damer sier at de ikke har lyst på sex. Man innleder et forhold til en person man liker selv om sex'en var dårlig. Så håper og tror man at bare man nekter å sprike lenge nok så slipper man å ha sex... lurt *not* Det er slike forhold som ender opp med at dama klager over at: "han maser for mye på sex, han må jo forstå at jeg ikke har lyst" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 4. september 2002 #10 Del Skrevet 4. september 2002 Det var jo en spøk, da, mann 31... Hellu.... Tror mann 31 har brent seg stygt.... hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 4. september 2002 #11 Del Skrevet 4. september 2002 Kan det være at han er usikker for at du som i innlegget "angst ved nærhet" skrev: Jeg kan ha kjæreste og jeg liker å kose nå - inntil et visst punkt... Ikke for mye, da blir jeg rastløs i kroppen og må bare gå et annet sted... Tror nok det kan være litt forvirrende for andre, men slik er det... Fortell han om hvordan du er når det gjelder nærhet, så er du et godt stykke på vei. Uansett; jeg skjønner godt at han blir forvirra om du oppførte det slik. Mitt råd: ta kontakt med han og snakk med han. Om det ordner seg, ja det vil tiden vise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 5. september 2002 Forfatter #12 Del Skrevet 5. september 2002 Først dette her med masse kos og nærhet og sånn: I helgen hadde jeg ikke noe som helst problemer med det, han var her ikke lenge nok til at det ble noe "problem" ut av det... Så, jeg tror ikke det er grunnen, nei. Men, jeg har nå i løpet av tiden fra jeg skrev til nå hatt kontakt med han. Vi har skrevet mail igjen, sms og i går ringte han! Så nå har vi fått ordna opp i det... Grunnen til at jeg mener det kan være for tidlig med sex, er at menn kan få ideer om at hvis "hun gjorde det med en gang, så er hun sikkert løs på tråden, og så er hun ikke noe å samle på" - det var det jeg var redd for. Men, det var ikke sexen som gjorde at han ble litt reservert mot meg... Og nå har vi snakket om det, så det er ordnet med. Så til helgen skal vi møtes igjen... Takker for alle innspill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2002 #13 Del Skrevet 5. september 2002 Jeg har litt erfaring fra dating på nettet, både jeg og flere venninner har forsøkt det. Jeg har aldri hørt så mye lurerier som jeg gjorde av de jeg og de andre jentene traff der. Selvfølgelig var ikke alle slik, men noen kan f.eks ikke få nok av deg i 2 uker, og når man endelig har sex blir de borte. Tror noen lever for å se hvor mye sex de kan få av lettlurte damer. En av mine venninner har vært litt for tidlig ute med sexen (første kvelden) flere ganger og har blitt dumpet rett etterpå like mange ganger. Jeg høres nok litt bitter ut her :-? Det bare skjer så alt for ofte. Håper virkelig ikke at det er dette som har skjedd med deg men at han bare trenger å høre at du virkelig liker han. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå