Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg elsker han så mye og klarer ikke å gi faen tilbake.

noen tips? 

Nei klarer ikke å holde meg opptatt. Vil ha oppemskomehten hans.. hvordan få den?

Anonymkode: b90a3...65b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oppmerksomhet får man i bøtter og spann, hvis man er en spennende og bra person.

Er du det?

Anonymkode: b75d9...ec1

• Liker 1
Skrevet

Når skjer dette da? Etter to måneders dating så er det farvel - genuin mangel på en connection. Etter ti år skjønner jeg at det er noe man jobber med.

Anonymkode: b43ed...c34

Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når skjer dette da? Etter to måneders dating så er det farvel - genuin mangel på en connection. Etter ti år skjønner jeg at det er noe man jobber med.

Anonymkode: b43ed...c34

4 år med forhold. Skjer nå

Skrevet

På hvilken måte gir han faen i deg slik du opplever det?

Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg elsker han så mye og klarer ikke å gi faen tilbake.

noen tips? 

Nei klarer ikke å holde meg opptatt. Vil ha oppemskomehten hans.. hvordan få den?

Snakk med han. Hvis han ikke bryr seg er han ikke interessert i deg

Anonymkode: 8c06e...fd5

Skrevet
Akkurat nå, Havbris skrev:

På hvilken måte gir han faen i deg slik du opplever det?

Han sipper for jeg ikke kan gifte før halvt år.. er det mulig liksom..

E5710D51-9BF8-4C1A-A896-9787F7ECA2FA.jpeg

Skrevet

Etter de meldingene så hadde jeg gitt opp... du virker hektet ts, du må rive deg løs og gå videre!

Anonymkode: 70b01...ffb

• Liker 4
Skrevet

Etter fire år og han skriver slikt til deg?? Kjære vene, dere må snakke sammen.

Anonymkode: 1ab83...ffd

• Liker 4
Skrevet

Du får gjøre som meg. Spørre rett ut hva mannen vil, og forholde deg til det. Jeg gjorde det og forventet ett svar, men når en godt voksen mann ikke svarer så forteller det veldig klart at han ikke er interessert. Løsningen da ble å slette han fra alle sosiale medier og la tiden jobber for meg. Ordtaket "ute av syn, ute av sinn" funker godt i forhold til å klare å glemme vedkommende. Det dummeste man kan gjøre er å ha vedkommende på sosiale medier, og bli minnet om vedkommende hele tiden.

Anonymkode: 2c45f...50b

• Liker 2
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du skriver så feil at det er vanskelig å forstå hva du mener. Men han sier han ikke vil så da får du jo slutte å mase.

Anonymkode: 8c06e...fd5

Skrevet (endret)
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ble ikke mye klokere av dette. Dette gir ingen informasjon om forholdet deres - dette er kun et utdrag fra en samtale på SMS - uten noen kontekst.

Endret av Havbris
Skrevet

Oh my god. Han skriver han ikke vil og ikke orker og du maser. Man får jo lei og mister respekten for deg. Du må seriøst finne deg en hobby eller noe. 

• Liker 1
Skrevet

Er det du som er 19 år og har en annen tråd her inne? 

Anonymkode: b5bfc...82a

• Liker 1
Skrevet

Hadde vel reagert med det samme etter 4år, han svarer jo henne ikke. 

Bare kaldt..

Anonymkode: 8c1e9...254

• Liker 1
Skrevet

Ignorer han litt en periode. Du virker veldig masete/klengete så ikke rart han kan bli lei. Skaff deg en hobby eller ti, heng med venner, slutt å send masse meldinger daglig, holder med en melding som sier God natt, glad i deg. Ikke mas mer.

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du får gjøre som meg. Spørre rett ut hva mannen vil, og forholde deg til det. Jeg gjorde det og forventet ett svar, men når en godt voksen mann ikke svarer så forteller det veldig klart at han ikke er interessert. Løsningen da ble å slette han fra alle sosiale medier og la tiden jobber for meg. Ordtaket "ute av syn, ute av sinn" funker godt i forhold til å klare å glemme vedkommende. Det dummeste man kan gjøre er å ha vedkommende på sosiale medier, og bli minnet om vedkommende hele tiden.

Anonymkode: 2c45f...50b

Av og til har folk perioder hvor de trenger space og alene tid. Da ønsker man ikke snakke om seg og sine grunner og problemer. Til og med de som er intresserte kan gå dritt lei om de ikke får fred en periode. Om TS ikke trekker seg litt tilbake blir hun singel. De fleste orker ikke masete folk. 

Anonymkode: c3f39...769

• Liker 1
Skrevet

Creepy needy dame 

Anonymkode: 038ae...c3c

Skrevet

Uff, så veldig kaldt ut. Har dere snakket ordentlig sammen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...