Gå til innhold

Klyper på brystvortene. Er det vondt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen forskjell på klesklyper og kløverklyper fks?

Anonymkode: 8981d...13d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp klyper som er ment til brystvortene, så kan det justeres 😊

Skrevet

Klesklyper er 'mildere'. Det et uansett ikke spesielt vondt å sette på eller å ha på, men skal merker det GODT når de skal tas av dersom de har vært på en stund. Spesielt i underlivet.

Anonymkode: 29f53...05a

Skrevet

JA det er vondt!

Anonymkode: 7bfe0...7bb

• Liker 1
Gjest Dævendøtte
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

JA det er vondt!

Eller godtvondt ;) 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

JA det er vondt!

Og nettopp derfor digger jeg det 😁

Anonymkode: 136dc...fae

Skrevet

Det er vondt for noen, ikke vondt for andre. For andre igjen er det godt. Og for andre der igjen er det godtvondt. 

Det kommer helt an på den som skal ha klypene, det samme gjelder hvilke klyper som skal brukes. 
Selv liker jeg ikke kløverklyper, de er for vonde for meg. Foretrekker de jeg kan regulere, sånn at jeg kan regulere alt etter hvor sensitive nipplene er den dagen. 

Anonymkode: f8a34...94a

Skrevet

Er ikke poenget med klyper på brystvortene at det skal være litt vondt, da? 😉 Men bruk de som er ment til brystvortene, de er jo i tillegg hakket mer sexy enn klesklyper, samt at som nevnt kan mange av de reguleres.. 

Skrevet
På 21.9.2019 den 12.39, Andy2029 skrev:

Er ikke poenget med klyper på brystvortene at det skal være litt vondt, da? 😉 Men bruk de som er ment til brystvortene, de er jo i tillegg hakket mer sexy enn klesklyper, samt at som nevnt kan mange av de reguleres.. 

Klesklyper er ikke bare klesklyper heller, jeg har vel 7-8 ulike typer/merker som føles helt forskjellige pga ulik klypestyrke og gripeflate. 

Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klesklyper er ikke bare klesklyper heller, jeg har vel 7-8 ulike typer/merker som føles helt forskjellige pga ulik klypestyrke og gripeflate. 

Joda, for all del... Alene funker det helt sikkert, men jeg tror mannen i huset her hadde fått latterkrampe hvis jeg kom spankulerende med klesklyper på brystvortene... 🙈

Skrevet

Det er jo poenget da..

Anonymkode: 65d17...d61

Skrevet
20 timer siden, Andy2029 skrev:

Joda, for all del... Alene funker det helt sikkert, men jeg tror mannen i huset her hadde fått latterkrampe hvis jeg kom spankulerende med klesklyper på brystvortene... 🙈

Mens jeg kjenner menn som hadde fått alt annet enn latterkrampe.

Hva slags klyper man bruker, spiller egentlig ikke så stor rolle i det store bildet. Av og til trumfer tilgjengelighet estetikk - og hva som er estetisk tennende er også individuelt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...