Gå til innhold

Venninne som ikke virker spesielt interessert i kontakt mer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt en god venninne i fem år nå. Hun bor på andre siden av landet, men vi har møttes rett som det er, hjemme hos en av oss eller i Oslo. Det siste halve året har det skjedd noe. Det er bare jeg som tar kontakt for å chatte. Hun svarer vennlig og sånt, men det slår meg at hun ikke virker så veldig interessert lenger, og hun forteller ingenting om seg selv lenger heller. Det blir mindre og mindre av det. Jeg tar ikke hyppig kontakt heller, så jeg renner henne ikke ned med meldinger og er plagsom eller spesielt negativ. 

Så hva er dette? Utfasing?

Anonymkode: f477d...b6f

Videoannonse
Annonse
Gjest Lillemy98
Skrevet

Hun er ikke bare veldig opptatt med noe? Har selv en venninne som nettopp har flyttet. Hun sender daglig snap å forteller om mye av det som skjer, jeg sier ikke like mye tilbake rett og slett fordi jeg har lite energi og tidsmangel. Svarer tilbake, men har selv ikke anledning til å gå så dypt inni ting. Kan jo også hende at hun bare vil fokusere på andre ting og at hun heller vil bruke mye tid på deg når dere kan møtes å slikt. Kan du ikke evt spørre om hun vil FaceTime eller noe? Kanskje dere kan snakke mer da?

Skrevet

Spør henne rett ut. Det er det enkleste. Da slipper du å bruke tid på fundere.

Anonymkode: 50d7e...ada

Skrevet

Jeg blir sånn i perioder hvor jeg er deprimert. Men nå bor jeg ikke på andre siden av landet fra vennene mine. Ble nok også oppfattet som slik når jeg flyttet fra hjembygda og ønsket å kvitte meg med vennene mine, fordi jeg synes de var dårlige venner. Vet ikke hvor lenge det er siden venninnen din flyttet. Men jeg synes i hvert fall det er stress å opprettholde kontakt med venner jeg nesten aldri treffer.

Anonymkode: a6602...3a7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...