AnonymBruker Skrevet 17. september 2019 #1 Skrevet 17. september 2019 Hei, jeg er veldig usikker på bo-situasjonen min. Flyttet til denne plassen pga jobb. Har nå bodd her i 6 år, har et barn på 4år. Å eneste som holder meg på denne plassen er nettopp barnet. Fikk meg kjæreste, å barn etter relativt kort tid. (Er slutt for ca 1,5år siden) Er ulykkelig utenom når jeg har samvær med barnet. Å føler jeg ødelegger livet mitt (da jeg ikke vil bo her egentlig) Er 1500km til (hjemplassen) min, å savner min familie/barndomsvenner. Har ikke så veldig mange venner her, men noen få. Å føler at jeg ikke passer inn i miljøet her på noen måte. Virker som om ALT går mot meg, å oppturene er det veldig få av. Å føler nå at jeg sliter med å holde hodet over vann. Poenget er. har veldig lyst å flytte "hjem", men har holdt meg her pga barnet mitt (som jeg elsker over alt på jord) Dette er noe jeg har vurdert veldig lenge, men har akseptert at jeg ikke kan flytte. Hjelp noen? Tips eller råd? Hva hadde dere gjort? Anonymkode: 03770...dcb
Gjest Lillemy98 Skrevet 17. september 2019 #2 Skrevet 17. september 2019 Ser veldig godt problemet ditt. Er vanskelig for meg å svare siden jeg ikke kjenner hele situasjonen din. Hvordan er forholdet mellom deg å barnefar? Hvor lenge ser du barnet ditt ? Skjønner godt du vil flytte hjem, det hadde jeg også villet. Men ser at det er vanskelig med tanke på barnet. Hvordan ville du evt ha gjort det med barnet ? Begynner jo snart på skolen så blir jo vanskelig for barnet å reise frem og tilbake mellom foreldrene
AnonymBruker Skrevet 17. september 2019 #3 Skrevet 17. september 2019 1 time siden, Lillemy98 skrev: Ser veldig godt problemet ditt. Er vanskelig for meg å svare siden jeg ikke kjenner hele situasjonen din. Hvordan er forholdet mellom deg å barnefar? Hvor lenge ser du barnet ditt ? Skjønner godt du vil flytte hjem, det hadde jeg også villet. Men ser at det er vanskelig med tanke på barnet. Hvordan ville du evt ha gjort det med barnet ? Begynner jo snart på skolen så blir jo vanskelig for barnet å reise frem og tilbake mellom foreldrene Forholdet mitt til barnemor er ganske greit. Det er situasjon rundt barnet mitt som er vanskelig. Jeg vet rett og slett ikke hvordan det skal gjøres. Har 50/50 Anonymkode: 03770...dcb
Gjest Lillemy98 Skrevet 17. september 2019 #4 Skrevet 17. september 2019 Ser den veldig godt. Trist at det er så langt unna..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå