Tough cookie Skrevet 17. september 2019 #1 Skrevet 17. september 2019 Jeg var nettopp i en butikk og kjøpte et nydelig pledd som jeg skal gi i gave til min mor. Ekspeditøren(ei ung jente)klarte å miste pleddet på gulvet, plukket det opp og la det i posen. Det regner ute og på gulvet var det vått og sikkert litt skittent, på grunn av alle kunder som går frem og tilbake. Jeg tenkte at dette er uhygienisk og ekkelt, og forventet at hun sa at jeg kunne finne meg et nytt pledd, men hun sa ingenting og jeg klarte ikke å si noe, men ble irritert meg inni meg. Kunne jeg forventet å få et annet pledd, når ekspeditøren mister det ned på et skittent gulv?
AnonymBruker Skrevet 17. september 2019 #2 Skrevet 17. september 2019 Ja, det kunne du forventet. Ei dame mistet en gang en bluse jeg skulle kjøpe, hun gikk og hentet ny før jeg rakk å tenke over det. Anonymkode: 6fcb2...95e 7
AnonymBruker Skrevet 17. september 2019 #3 Skrevet 17. september 2019 Er pleddet skittent da? Anonymkode: 64495...0e3 4
AnonymBruker Skrevet 17. september 2019 #4 Skrevet 17. september 2019 Hvorfor sa du ingenting? Du vet det et lov å si ifra. Anonymkode: 23031...a5e 15
AnonymBruker Skrevet 17. september 2019 #5 Skrevet 17. september 2019 Hadde nok gått tilbake. Vi går alltid gjennom tekstile kunder kjøper for å unngå at de drar hjem med flekker eller noen løse tråder, knapper e.l Du har faktisk betalt penger for et produkt Anonymkode: 3b739...9f0 4
Tough cookie Skrevet 17. september 2019 Forfatter #6 Skrevet 17. september 2019 Jeg sa ingenting fordi jeg var redd for at hun oppfattet meg som en snerpete kunde.Jeg er vant til at ekspeditører selv tilbyr en ny vare. Hun mente sikkert det var helt greit at pleddet falt ned på gulvet og pleddet har ikke fått noen synlige flekker på seg, men jeg synes ikke noe om å kjøpe pledd som har vært nede på gulvet i en butikk. Vi forbrukere vet jo ikke hvor varene har vært hen før de kommer inn i butikkhyllen, de kan jo ha ligget og slengt i en skitten kasse eller gulv, men det er noe annet når du ser at varen faller ned på et skittent gulv. Jeg synes det er så ekkelt å reklamere på noe som en butikkansatt ikke anser som et problem.
Leo Skrevet 17. september 2019 #7 Skrevet 17. september 2019 9 minutter siden, Anne 69 skrev: Jeg sa ingenting fordi jeg var redd for at hun oppfattet meg som en snerpete kunde.Jeg er vant til at ekspeditører selv tilbyr en ny vare. Hun mente sikkert det var helt greit at pleddet falt ned på gulvet og pleddet har ikke fått noen synlige flekker på seg, men jeg synes ikke noe om å kjøpe pledd som har vært nede på gulvet i en butikk. Vi forbrukere vet jo ikke hvor varene har vært hen før de kommer inn i butikkhyllen, de kan jo ha ligget og slengt i en skitten kasse eller gulv, men det er noe annet når du ser at varen faller ned på et skittent gulv. Jeg synes det er så ekkelt å reklamere på noe som en butikkansatt ikke anser som et problem. Jeg ser ikke problemet så lenge pleddet ikke fikk verken skader eller flekker. Eller mener du at hun skulle ha gitt deg et annet pledd og lagt det hun mistet tilbake i hyllen slike at neste, uvitende, kunde hadde fått det i stedet? Eller skulle det ha vært kastet synes du? 13
Tough cookie Skrevet 17. september 2019 Forfatter #8 Skrevet 17. september 2019 12 minutter siden, Leo skrev: Jeg ser ikke problemet så lenge pleddet ikke fikk verken skader eller flekker. Eller mener du at hun skulle ha gitt deg et annet pledd og lagt det hun mistet tilbake i hyllen slike at neste, uvitende, kunde hadde fått det i stedet? Eller skulle det ha vært kastet synes du? Pleddet er mørkt grått og litt hvitt og jeg kan ikke se noen flekker på pleddet,men det har jo selvfølgelig kommet litt dritt på det i og med at det har falt ned på et skittent gulv. Jeg vet ikke hva ekspeditører gjør med tekstiler som har falt ned på et gulv. Det er nok noen som legger det tilbake ja. De får føre det opp så svinn og gi det til Fretex eller selge det til halv pris. Det er ikke mitt problem...
AnonymBruker Skrevet 17. september 2019 #9 Skrevet 17. september 2019 Jeg synes det høres litt hysterisk ut, så lenge det ikke fikk noen flekker på seg. Anonymkode: 2a0f9...2a2 16
AnonymBruker Skrevet 17. september 2019 #11 Skrevet 17. september 2019 Eh, nå er du hysterisk. Er ingen flekker på det. Sett det til vask, det gjør jeg uansett på pledd. Mange som kan ha tatt på det med skitne fingre osv, bedre å bare vaske det. Anonymkode: 05c10...097 4
Tough cookie Skrevet 17. september 2019 Forfatter #12 Skrevet 17. september 2019 Det er pent pakket inn med et sløyfebånd og jeg skal gi det i gave, så jeg kan ikke begynne å vaske det. Ts
Mrs Robinson Skrevet 17. september 2019 #13 Skrevet 17. september 2019 Og du klarer ikke pakke det inn på nytt? 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2019 #14 Skrevet 17. september 2019 Jeg ville også hentet nytt til deg og skjønner at du reagerer, men et teppe kan som regel vaskes. Jeg jobber i matbutikk og dersom frukt havner på gulvet er det mange som legger dem opp blant resten igjen. I tillegg til normale emballerte varer som gjerne plasseres rett på gulv mens man stabler inn i hyllene, og så har folk dem på kjøkkenbenken sin etterpå hvor de lager mat. Anonymkode: 92aa3...354
Tough cookie Skrevet 17. september 2019 Forfatter #15 Skrevet 17. september 2019 Da tror jeg heller jeg går tilbake til butikken og spør om jeg kan få et nytt. Jeg gidder ikke å begynne å vaske det. Ts
AnonymBruker Skrevet 17. september 2019 #16 Skrevet 17. september 2019 2 minutter siden, Anne 69 skrev: Det er pent pakket inn med et sløyfebånd og jeg skal gi det i gave, så jeg kan ikke begynne å vaske det. Ts Pent pakket inn? Hvor mange måter er det å pakke inn et pledd på? Vask det og pakk in sjæl, at det skal være så vanskelig.. Anonymkode: 05c10...097
Maleficenta Skrevet 17. september 2019 #17 Skrevet 17. september 2019 54 minutter siden, Anne 69 skrev: Jeg var nettopp i en butikk og kjøpte et nydelig pledd som jeg skal gi i gave til min mor. Ekspeditøren(ei ung jente)klarte å miste pleddet på gulvet, plukket det opp og la det i posen. Det regner ute og på gulvet var det vått og sikkert litt skittent, på grunn av alle kunder som går frem og tilbake. Jeg tenkte at dette er uhygienisk og ekkelt, og forventet at hun sa at jeg kunne finne meg et nytt pledd, men hun sa ingenting og jeg klarte ikke å si noe, men ble irritert meg inni meg. Kunne jeg forventet å få et annet pledd, når ekspeditøren mister det ned på et skittent gulv? Du skulle sagt fra.
Maleficenta Skrevet 17. september 2019 #18 Skrevet 17. september 2019 5 minutter siden, Anne 69 skrev: Det er pent pakket inn med et sløyfebånd og jeg skal gi det i gave, så jeg kan ikke begynne å vaske det. Ts For du kan ikke ta av sløfebåndet og ta det på etterpå?
AnonymBruker Skrevet 17. september 2019 #19 Skrevet 17. september 2019 Du er sånn idiotkunde.... Hvis det er så forbanna viktig for deg så forventer man faktisk at du sier fra. Men på en ordentlig måte. Alle vasker tekstiler før man bruker dem, uansett. Så om det ikke ble skittent skjønner jeg virkelig ikke problemet. Vask det og pakk det inn om du skal gi det i gave Anonymkode: 0c390...8b4 2
Jr.Garcon Skrevet 17. september 2019 #20 Skrevet 17. september 2019 56 minutter siden, Anne 69 skrev: Jeg var nettopp i en butikk og kjøpte et nydelig pledd som jeg skal gi i gave til min mor. Ekspeditøren(ei ung jente)klarte å miste pleddet på gulvet, plukket det opp og la det i posen. Det regner ute og på gulvet var det vått og sikkert litt skittent, på grunn av alle kunder som går frem og tilbake. Jeg tenkte at dette er uhygienisk og ekkelt, og forventet at hun sa at jeg kunne finne meg et nytt pledd, men hun sa ingenting og jeg klarte ikke å si noe, men ble irritert meg inni meg. Kunne jeg forventet å få et annet pledd, når ekspeditøren mister det ned på et skittent gulv? Ja, absolutt! Så teit du ikke fikk somlet deg til å noe 😕
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå