Gjest wetwet Skrevet 18. mai 2005 #1 Del Skrevet 18. mai 2005 Er det ikke normalt med litt utflod? Jeg får hvertfall litt i løpet av dagen... Typen min skulle dra av meg klærne en gang, og utbrøt "æsj, trusa er våt jo"! Er det bare meg som får litt våt truse av og til? Nå må det sies at jeg var kåt da, så den var nok våt. men uansett, er det bare meg???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sandra++ Skrevet 18. mai 2005 #2 Del Skrevet 18. mai 2005 Det er helt normalt i hvert fall hos meg.Jeg bruker mye små truseinnlegg fordi jeg selv syns det er ekkelt. Men vist det va i den anledningen du sier, så hadde min type blitt kjempe ivrig på at jeg allerede va våt og klar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hæ Skrevet 18. mai 2005 #3 Del Skrevet 18. mai 2005 Høres ut som den typen din trenger litt seksualopplæring! Himmel og hav, dette er jo helt normalt. Min type liker at det er litt vått, han...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bab Skrevet 18. mai 2005 #4 Del Skrevet 18. mai 2005 Det er helt vanlig. Og når man blir kåt så blir det jo kjempevått. Han kunne ikke være så gammel og erfaren? Min sier nemlig, nam, du er jo våt alt jo.. superdeilig.. Han synes da ikke noe som kommer ut der er noe ekkelt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hovedinnlegger Skrevet 18. mai 2005 #5 Del Skrevet 18. mai 2005 Det er helt vanlig. Og når man blir kåt så blir det jo kjempevått. Han kunne ikke være så gammel og erfaren? Min sier nemlig' date=' nam, du er jo våt alt jo.. superdeilig.. Han synes da ikke noe som kommer ut der er noe ekkelt...[/quote'] Han er gammel, og ganske erfaren (29 år). Begynner å lure på om det bare var en dårlig morsomhet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest me Skrevet 18. mai 2005 #6 Del Skrevet 18. mai 2005 det eneste som er kjipt er når det er hvitt...(utflod? eggeløsning? det kommer iblant på meg iallefall,da blir trusa veldig våt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå