AnonymBruker Skrevet 17. september 2019 #1 Skrevet 17. september 2019 Er det noen som har fått tørrhet og svie i skjeden av hormonspiral, som har opplevd at det går over av seg selv etter en stund? Hvor lang tid tok det isåfall? Hva gjorde dere for å bedre plagene? Anonymkode: 084a8...822
AnonymBruker Skrevet 18. september 2019 #3 Skrevet 18. september 2019 Jeg husker ikke om jeg ble tørr, men jeg fikk flere ganger ubalanse som gjorde utfloden illeluktende. Jeg kjøpt slike melkesyre(?)vagitorier på apoteket som hjalp ihvertfall Det gav seg etter etter par måneder, så fikk jeg det bare av og til etter det. Så det kan jo være at det bare er i tilvenningsfasen det skjer med deg også Anonymkode: 9e9d2...514 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2019 #4 Skrevet 18. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg husker ikke om jeg ble tørr, men jeg fikk flere ganger ubalanse som gjorde utfloden illeluktende. Jeg kjøpt slike melkesyre(?)vagitorier på apoteket som hjalp ihvertfall Det gav seg etter etter par måneder, så fikk jeg det bare av og til etter det. Så det kan jo være at det bare er i tilvenningsfasen det skjer med deg også Anonymkode: 9e9d2...514 Det kan jo være. Jeg har hatt spiralen siden februar, men det var først i juli at jeg følte tørrhet og svie. Har prøvd melkesyretabletter, men de funka ikke. Prøver nå østrogen vaginaltabletter. Håper det går over etterhvert, sånn som med deg 🙂 Anonymkode: 084a8...822 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #5 Skrevet 11. juli 2023 Jeg ble knusktørr etter at jeg fikk opp Kyleena hormonspiral. Mistet plutselig all utflod og det ble vondt å ha sex. Anonymkode: 931ce...599
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #6 Skrevet 11. juli 2023 Jeg har hatt hormonspiral i ti år og har aldri opplevd problemer i fbm det..tvert imot faktisk, mensen har blitt helt borte 🤩🤩 Anonymkode: a4baf...50e
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #7 Skrevet 11. juli 2023 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Jeg har hatt hormonspiral i ti år og har aldri opplevd problemer i fbm det..tvert imot faktisk, mensen har blitt helt borte 🤩🤩 Anonymkode: a4baf...50e Brukte Mirena hormonspiral og var våt som en foss. Byttet til Kyleena hormonspiral og ble knusktørr ☹️ Anonymkode: 931ce...599
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå