Gå til innhold

Jeg er 1.60 høy ,40 år. Hvor mye burde jeg veie i forhold til høyden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg veier 72 kg. 

Anonymkode: ecc99...de8

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg veier 60 og er akkurat den høyden. Synes selv jeg har 4-5 kg for mye, og nesten alt sitter rundt midjen/magen. Så jeg ønsker å gå ned litt. Bare jeg klarte å beherske den sjokoladespisingen, så....😛

Jeg har spinkel benbygning.

Endret av Million
Skrevet

Alder er ingen unnskyldning på vekten. 55-60 kg 

Anonymkode: 6fa6f...bb6

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alder er ingen unnskyldning på vekten. 55-60 kg 

Anonymkode: 6fa6f...bb6

Aldersendringer pga hormonelle endringer etter klimakteriet er ofte bakgrunnen til endret kroppsform hos folk. Så jo alder er en bra forklaring. Men, TS er ikke der enda.

Bare se på dine egne kvinnelige slektninger i 50-60 årene.

40 åringer som rager 160 cm over bakken bør være voksne nok til å ikke spørre på KG om hva de bør veie. 

Anonymkode: 1a524...0cc

Skrevet
21 timer siden, Million skrev:

Jeg veier 60 og er akkurat den høyden. Synes selv jeg har 4-5 kg for mye, og nesten alt sitter rundt midjen/magen. Så jeg ønsker å gå ned litt. Bare jeg klarte å beherske den sjokoladespisingen, så....😛

Samme her. Er 163 og veier 60kg. 

Målet mitt er å gå ned 4-5 kg. Men jeg er altfor glad i søtsaker 😬

Skrevet
21 timer siden, Million skrev:

Har aldri sett noen ha større eller mindre beinbygning enn andre når man ser skjelett.

Anonymkode: a40fc...1c9

• Liker 1
Skrevet

Jeg er snart 40, 158 cm og veier 48-49 kg. Merker at folk blir sjokkerte over at jeg veier "så lite", men de glemmer av at vi små damer ikke trenger å veie så mye for å ha normal BMI. Når jeg er over 60 kg er jeg overvektig. Har aldri veid så mye, men jeg ser lubben ut når jeg nærmer meg midten av 50-tallet. 

Anonymkode: 4a4a7...dab

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...