AnonymBruker Skrevet 17. september 2019 #1 Skrevet 17. september 2019 Hei Har i det siste slitt med å finne bukse til gutten min på 3år. Han er lang, og passer det meste når det gjelder lengden, men buksene bare sklir ned eller detter ned til kneet. Han er tynn og har nesten ikke mage. Overalt er det bukser med knytning, men selv når jeg strammer på det meste, sitter det løst. Og han klager på at det gjør vondt, det er jo masse tjukt stoff i bukselinningen som blir en tjukk klump. Da han var baby, fantes det bukse med elastisk linning, men dette finnes ikke på store gutter. Jeg vet ikke hbor jeg finner det. På nettbutikkene får man det fortsatt, men opptil str 86 bare. Han bruker nå 104. Anonymkode: 38183...aac
AnonymBruker Skrevet 17. september 2019 #2 Skrevet 17. september 2019 Cubus (og H&M++) har bukser med strikk inn i linningen til å stramme. Har en tynn gutt selv 😊 Anonymkode: 3ec85...3e5
AnonymBruker Skrevet 17. september 2019 #3 Skrevet 17. september 2019 Nameit pleide å ha bukser med myk linning med strikk opp til 110, men jeg så på nettsiden nå, og da var de utsolgt for alt over 98. Det kan være verdt å sjekke igjen senere (og i fysiske butikker). Lindex har en del leggings i gutteavdelingen, kanskje det passer bedre? Ellers er den gammeldagse løsningen snekkerbukser, det finnes det en del av rundt omkring. Anonymkode: 5374c...d3d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå