AnonymBruker Skrevet 17. september 2019 #1 Skrevet 17. september 2019 Hvor høyt løft på skalaen gir det dersom hun er kåt, lekelysten og har lyst på kos minst like ofte som deg? sammenlignet med de normale kjedelige damene? Hvor mye opp går ei vanlig dame med disse "egenskapene"? Anonymkode: 18407...9a7
Resignert Skrevet 17. september 2019 #2 Skrevet 17. september 2019 (endret) MYE! Så lenge dama ser ok ut, og er noenlunde oppegående intellektuelt og sosialt (bra nok til at man ikke blir flau over henne), så er sexlyst enormt viktig. Og seksuell funksjon, selvsagt. Altså at hun kommer noenlunde lett under normal sex, og ikke behøver å tilkobles et halvt Altakraftverk for å få orgasme. En råkåt dame som man ikke klarer å gi orgasme er drepen for seksuell selvtillit og lyst! Endret 17. september 2019 av Resignert 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2019 #3 Skrevet 17. september 2019 Enig, hilsen dame 😉 Anonymkode: 869e2...9a3 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2019 #4 Skrevet 17. september 2019 Jeg er den med mest lekelyst og har størst behov for kos, han er den som oftest har behov for sex. Jeg er kanskje ikke helt normal ved at jeg synes det er så gøy å leke, men er det ikke normalt at det er hun som har mest behov for kos og han som har oftest lyst på sex? Selv synes jeg "kjedelig" er ganske turn off. Anonymkode: d87b7...dad
Katten.2.0 Skrevet 17. september 2019 #5 Skrevet 17. september 2019 Selvfølgelig er det viktig at man matcher på det punktet. 1
ToMan Skrevet 17. september 2019 #6 Skrevet 17. september 2019 Mye. Er selvsagt mange andre faktorer som er viktig i et forhold, men for meg er sex viktig i et forhold. Så selvfølgelig er det viktig at man er noenlunde kompatible på det området. 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2019 #7 Skrevet 17. september 2019 Jeg har hatt et par kjærester med for høy sexlyst. Det er ikke gøy, bare plagsomt. Det ideelle er selvsagt at sexlysten er på samme nivå hos begge. Men for høy sexlyst er nesten verre enn for lav. Anonymkode: 066c4...c11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå