AnonymBruker Skrevet 17. september 2019 #1 Del Skrevet 17. september 2019 Hei! Jeg hørte på Lørdagsrådet for en stund siden at Linnea Myhre har den beste parfymen Dr.Jones noen gang har duftet. At hun lukter så sykt godt! Jeg spurte hun om hvilke parfyme det var, men fikk som svar YSL. Er så mange YSL parfymer og tør ikke mase mer på hun. Virker jo helt som en Copycat, noe jeg ikke skal benekte at jeg er. Noen som vet hvilke parfyme det er? Fått det med seg på en eller annen måte? Anonymkode: 60509...abd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 17. september 2019 #2 Del Skrevet 17. september 2019 Akkurat det lurer jeg også på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 17. september 2019 #3 Del Skrevet 17. september 2019 Og lurer også på hva Live Nelvik bruker. Den luktet vistnok også himmelsk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #4 Del Skrevet 30. september 2019 Dette lurer jeg også veeeldig på! Anonymkode: dd064...98b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petronella93 Skrevet 30. september 2019 #5 Del Skrevet 30. september 2019 Tell me more tell me more 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~('') ~ Skrevet 28. oktober 2019 #6 Del Skrevet 28. oktober 2019 Ysl mon paris Men det er 4-5 forskjellig varianter av den igjen😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #7 Del Skrevet 28. oktober 2019 Send melding på insta, kommenter på innlegg osv, kanskje de svarer Anonymkode: defaa...e64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #8 Del Skrevet 28. oktober 2019 Bare vær obs på at en parfyme som lukter himmelen på en person kan lukte pyton på andre. Anonymkode: a3b85...c5a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå