AnonymBruker Skrevet 17. september 2019 #1 Skrevet 17. september 2019 Noen av dere som har datet latinske menn? Holder på med en fyr og han virker så snill og god. Men når vi først roter med hverandre er han veldig lidenskapelig og klår gjerne litt mer enn hva jeg er vant til. Vi har ikke hatt sex ennå. Min forrige ff var halvt latino og han er den største rundbrenneren jeg har møtt. Er derfor litt skeptisk, har også hørt rykter om at mange av dem lyver og er utro. Anonymkode: ea193...99b
AnonymBruker Skrevet 17. september 2019 #2 Skrevet 17. september 2019 Min mann er latino (at de er latinske er forøvrig nytt for meg) . Han er over gjennomsnittet glad i kroppskontakt og glad i å gi komplimenter. Men har aldri hatt problemer med å ikke stole på han. Konklusjon: all latino menn er forskjellige. Så er umulig å si om de er mer utro enn nordmenn eller ei. Anonymkode: f5253...025 4
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2019 #3 Skrevet 20. oktober 2019 Er selv halvt Latina, kan mye om begge kulturer, eller flere kulturer. Jo de er oftere utro, samme med albanere. De låser seg når de har funnet noen som er som sitt eget 😊 Finnes sikkert trofaste, men fleste gjør som de vil når de er sammen med nordmenn. Norske er ikke de vakreste i synes deres. Latinas er deres hjerter og ser de ei utrolig vakker Latina Er sjansen stor nok, men de vil ikke se i øynene på ei Latina om de har vært utro🙈 Anonymkode: 11851...a0c
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2019 #4 Skrevet 20. oktober 2019 De snakker vare dritt om nordmenns utseende når de er med gutta. Tro meg Pass på de ikke er slike. Anonymkode: 11851...a0c
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2019 #5 Skrevet 20. oktober 2019 Data en dominikansk fyr. Aldri vert gjennom lignende drama! Men der var det også kokain i bildet. Alle er forskjellige da, men skal innrømme jeg har blitt litt mer skeptisk. Anonymkode: 4c93f...446
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2019 #6 Skrevet 21. oktober 2019 Mannen min er latino og han er altfor glad i sex.... Å ha tørke er ikke aktuelt da går han å sutrer hele tiden. Anonymkode: 9b604...469
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2019 #7 Skrevet 21. oktober 2019 Har generelt sett fått et ganske dårlig inntrykk av dem via venninner. Kunne ikke falt meg inn å date en. Anonymkode: 4e1ca...4bd 3
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2019 #8 Skrevet 21. oktober 2019 Må si jeg brant meg noe heftig. Litt over en måned siden jeg opprettet tråden og det viste seg at han var kun ute etter sex. Før vi hadde sex var han verdens snilleste og virket seriøs og ordentlig. Rett etter sex ble jeg ghostet, han brukte også mine kontakter til noe han trengte hjelp med (fikk jeg vite senest i går, og vi har ikke hatt kontakt på snart 2 uker). Fy søren jeg har aldri opplevd noe lignende med andre nasjonaliteter. Nå har jeg brent meg TO ganger på latinere, aldri mer. TS Anonymkode: ea193...99b
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2019 #9 Skrevet 21. oktober 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Må si jeg brant meg noe heftig. Litt over en måned siden jeg opprettet tråden og det viste seg at han var kun ute etter sex. Før vi hadde sex var han verdens snilleste og virket seriøs og ordentlig. Rett etter sex ble jeg ghostet, han brukte også mine kontakter til noe han trengte hjelp med (fikk jeg vite senest i går, og vi har ikke hatt kontakt på snart 2 uker). Fy søren jeg har aldri opplevd noe lignende med andre nasjonaliteter. Nå har jeg brent meg TO ganger på latinere, aldri mer. TS Anonymkode: ea193...99b Kan legge til at de er chilenere, og de lever opp til ryktene. Anonymkode: ea193...99b 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2019 #10 Skrevet 21. oktober 2019 Quote Roughly 215 million Europeans (primarily in Southern and Western Europe) are native speakers of Romance languages, the largest groups including French (c. 72 million), Italian (c. 65 million), Spanish (Castilian) (c. 40 million), Romanian (c. 23 million), Portuguese (c. 10 million), Catalan (c. 9 million), Sicilian (c. 5 million, also subsumed under Italian), Venetian language (c. 4 million), Galician (c. 2 million), Sardinian (c. 1 million), Occitan (c. 500,000), besides numerous smaller communities. ↑ Fra wikipedia Quote Latin America and the Caribbean Population (LIVE) 649,916,020 (da jeg sjekket) Så, det er altså godt over 700 millioner mennesker og ca. halvparten er menn Tror det kan være vanskelig å finne likhetstrekk på de områdene du spør om ut av 360 millioner menn. Anonymkode: 3b78d...2ad 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2019 #11 Skrevet 21. oktober 2019 https://www.worldometers.info/world-population/latin-america-and-the-caribbean-population/ Anonymkode: 3b78d...2ad
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2019 #12 Skrevet 21. oktober 2019 Tror latinoer er like forskjellig som folk flest.. Han jeg var borti drakk altfor mye og skubbet de nærmeste unna, mens han var bestevenn med alle tidligere ligg og ekskjærester. Var ikke noe å samle på, selv om han var en voksen mann. Anonymkode: 9dc6c...afd 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2019 #13 Skrevet 21. oktober 2019 Har erfaring. To menn fra ulike sosiale lag og begge utro. Dette var fra årene jeg bodde i Latin- Anerika. Skal jo helst være politisk korrekt å si at Latin-Amerika er et stort område over to kontinenter, så det blir feil å generalisere, men det er likhetstrekk. Det er større aksept for utroskap. Det er et annet kvinnesyn. Løgn og ablegøyer er del av humoren og gjenganger i vitser. Man antar oftere at folk ikke holder ord og småbløffing er såpass normalt at ingen helt stoler på hverandre. Opplevd at også en i Norge med Latin- Amerikansk bakgrunn var samme ulla. Løgn, ghosting, flere damer. Har også opplevd mye dårlig av norske menn, men utroskap er ikke like akseptert. Tommelregel er vel uansett å gå etter de som virker snille, rolige og mindre "macho". Anonymkode: 11164...8f8 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2019 #14 Skrevet 21. oktober 2019 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har erfaring. To menn fra ulike sosiale lag og begge utro. Dette var fra årene jeg bodde i Latin- Anerika. Skal jo helst være politisk korrekt å si at Latin-Amerika er et stort område over to kontinenter, så det blir feil å generalisere, men det er likhetstrekk. Det er større aksept for utroskap. Det er et annet kvinnesyn. Løgn og ablegøyer er del av humoren og gjenganger i vitser. Man antar oftere at folk ikke holder ord og småbløffing er såpass normalt at ingen helt stoler på hverandre. Opplevd at også en i Norge med Latin- Amerikansk bakgrunn var samme ulla. Løgn, ghosting, flere damer. Har også opplevd mye dårlig av norske menn, men utroskap er ikke like akseptert. Tommelregel er vel uansett å gå etter de som virker snille, rolige og mindre "macho". Anonymkode: 11164...8f8 I enkelte kulturer er det en "all men cheat" mentalitet som etter hvert blir akseptert, fordi så og si alle menn er sånn. I Norge er det hvertfall mye mer tabu. Anonymkode: 4c93f...446
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2019 #15 Skrevet 21. oktober 2019 Latinoer har ofte litt mindre penis er min og mine venninners erfaringer. Men de er til gjengjeld veldig lidenskapelig med den lille de har. Anonymkode: a1af1...7bd
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2019 #16 Skrevet 21. oktober 2019 Har en argentisk nabo, han er litt awkward og er alltid ute med barna og leker. Tror ikke han har venner. Ellers veldig hjelpsom og hyggelig, kunne trodd han var nordmann som var vokst opp i nabolaget. Bodde med spanjoler på studenthjem, de var veldig nerdete, både guttene og jentene, og de hadde ingen huslige evner. Ene jenta var sjokka over at jeg og venninna mi satt og strikka luer med hjemmelaga suppe på ovnen, "you norwegians know to do so many things!" Chilener-familie i lokalmiljøet er veldig godt likt, men dattera sa til meg på fest at faren var fæl til å brøle, krangle og true bak husets vegger. Trist. Anonymkode: efcc2...50f
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2019 #17 Skrevet 21. oktober 2019 Trist å høre at du brant deg. Har mange latino venner, og det de har til felles er at de er glad i damer... Holder lenge med vennskap for min del. Anonymkode: e6992...bac
Gjest Familytree Skrevet 21. oktober 2019 #18 Skrevet 21. oktober 2019 Vi er forskjellig😊 Trist å høre erfaringer din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå