Gå til innhold

Til alle som onanerer i dusjen:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er kanskje noen skråblikk-årsaker til at du har sex med seg selv i dusjen.
Hvilke stemmer best for deg?

1-Tar oftest en dusj bevisst fordi jeg desperat trenger egenpleie, veldig ofte bare et påskudd for å onanere.
2-Skjer bare av seg selv, blir faktisk kåt når jeg får øye på musa/kuken, og ser hvor deilig fristende jeg er helt naken. 
3-Tar en kosestund fordi det er praktisk og greit å ha det unnagjort samtidig med dusjing, sparer mye tid.
4-Gjør det av gammel vane, hånden går bare ned dit av seg selv, det hører liksom med når du dusjer.
5-Gidder nesten ikke dusje uten, orgasmer under rennende vann, er kanskje den aller viktigste årsaken til min gode hygiene.

Oppgi kjønn. Fint om du tør være bare litt anonym med nick.
Dersom flere alternativer stemmer bra, rangerer du dem med vanligste først (feks: 3........4..1, hvor.......betyr at nr 3 er klart viktigst ). Legg gjerne igjen en kommentar dersom du har andre ting du føler må med for å gi et riktig bilde av din dusjhverdag. Sikkert noen som vil forsøke å lese seg fram til ny kunnskap her ;) 

Menn må gjerne bidra, selv om jeg ønsker helst svar fra kvinner, da det gjør meg ekstra glad.... ;) 

tenor.gif.7408ec683076ff4e2f8c022cf19599ff.gif

Anonymkode: fa29b...e32

Videoannonse
Annonse
Skrevet

..var egentlig ikke meningen å være anonym, spiller ingen rolle, kanskje best slik.. ;) 

Skrevet

Creep

Anonymkode: 14b46...192

• Liker 2
Skrevet

Wtf!??

Anonymkode: 7e977...051

• Liker 2
Skrevet

Her er et klart eksempel på en runketråd folkens. 

• Liker 2
Skrevet

Det beste hadde jo vært om slike tråder kunne dødd ut uten svar...men i og med at jeg svarer selv så bidrar jeg jo. ;)

Anonymkode: 7996c...f45

• Liker 1
Skrevet

Finnes det folk som blir kåte av å se sitt eget kjønnsorgan?

Anonymkode: 868a5...0d9

Skrevet

synes humor og sex hører godt sammen,men humor er vanskelig

Skrevet

Vi har ikke dusjdør eller -forheng, og ikke gardiner på badet, så det er ganske lett å se oss i dusjen utenfra. Jeg og mannen dusjer sammen så ofte som mulig, men jeg onanerer selvsagt hver gang jeg dusjer alene også. Når jeg er ferdig i dusjen ser jeg ganske ofte naboen står og tar på seg selv. Dersom vi ser han etter vi har dusjet sammen tar jeg ofte pikken til mannen min i munnen mens jeg smiler til naboen, og da kommer naboen alltid selv om mannen min er helt ferdig og halvslapp. Dersom jeg ser han når jeg er alene blunker jeg bare til ham. Jeg håper vi en gang får anledning til å invitere han med oss inn...

• Liker 3
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Finnes det folk som blir kåte av å se sitt eget kjønnsorgan?

Anonymkode: 868a5...0d9

Jepp🙈 Men ikke i dusjen. Der er det bare vasking det går i. 

Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker said:

..var egentlig ikke meningen å være anonym, spiller ingen rolle, kanskje best slik.. ;) 

du sku ikke være annonym men enda sier at du går ned til musa/kuken? godt forsøk.. 

Skrevet

Og nok en gang er faklene og høygaflene ute. :rolleyes: 

Anonymkode: f45b3...07e

• Liker 1
Skrevet

Ingen av delene, det starter som regel med at jeg vasker fitta, spyler den og kjenner på hvor digg det er. Dersom jeg da har tid og lyst, fortsetter jeg kåtskapen👀

Anonymkode: 07456...5c7

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes rett og slett at dusjen er det beste stedet å onanere, og dusjstrålen gir perfekt stimuli. Noen ganger vandrer tankene mens jeg står i dusjen, noen ganger er det måten dusjstrålen treffer som starter det, noen ganger går jeg i dusjen fordi jeg er kåt. Jeg er for øvrig kvinne.

Anonymkode: b66d5...96c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...