AnonymBruker Skrevet 17. september 2019 #1 Skrevet 17. september 2019 Jeg er i prosessen med å søke ny jobb etter mange år på samme plass. Jeg synes det er skummelt, vanskelig og litt trist, men forhold på min nåværende arbeidsplass er slik at jeg ikke kan jobbe der stort lenger. Jeg har søkt et par steder, men merker at det er lenge siden jeg har skrevet en jobbsøknad. Jeg har også lite utdanning, og ser at selv for helt enkle jobber må man ha mer enn det jeg har. Jeg merker at jeg er litt motløs. Kanskje det finnes noen andre her inne som er eller har vært i samme situasjon? Anonymkode: 364e5...50f
AnonymBruker Skrevet 17. september 2019 #2 Skrevet 17. september 2019 Søk på nett om søknadsskriving. Få hjelp av karrieveielder i fylket? Lykke til! Anonymkode: bd1ff...544
AnonymBruker Skrevet 17. september 2019 #3 Skrevet 17. september 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Søk på nett om søknadsskriving. Få hjelp av karrieveielder i fylket? Lykke til! Anonymkode: bd1ff...544 Tusen takk, jeg skal sjekke det opp 😊 Anonymkode: 364e5...50f
AnonymBruker Skrevet 17. september 2019 #4 Skrevet 17. september 2019 Sitter litt i samme båten. Har ikke søkt ennå, men merker at det er en terskel. Samtidig er utviklingen av sosiale forhold og arbeidsvilkår ikke god på nåværende arbeidsplass, så noe må gjøres på lang sikt. Har ikke masse utdanning, men en grei utdannelse. Mulig jeg må omskolere meg. Anonymkode: 6a433...497 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2019 #5 Skrevet 17. september 2019 Jeg har vært ute av sykepleieryrket i snart 3 år, og har gjort noe helt annet. Nå savner jeg sykepleieryrket og har akkurat søkt på et par stillinger. Skummelt.. Har mistet litt selvtillit på veien, men er trygg på selve jobben. Hjelper med flere års erfaring, men selve jobbsøkerprosessen synes jeg er litt ubehaglig. Men det må til. Ønsker deg lykke til, det pleier å ordne seg Anonymkode: b87a8...2dc 1
Eneri Skrevet 17. september 2019 #6 Skrevet 17. september 2019 Hvis du har lav formell utdanning, så legg vekt på å nevne div kurs du har vært på opp gjennom årene, samt beskriv realkompetanse din. Presenter de arbeidsområder du har erfaring fra, tenk på alle de ting du er involvert i på jobb. Kanskje kan fritidsverv også være verdt å nevne? 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2019 #7 Skrevet 17. september 2019 5 minutter siden, Eneri skrev: Hvis du har lav formell utdanning, så legg vekt på å nevne div kurs du har vært på opp gjennom årene, samt beskriv realkompetanse din. Presenter de arbeidsområder du har erfaring fra, tenk på alle de ting du er involvert i på jobb. Kanskje kan fritidsverv også være verdt å nevne? Takk 😊 Anonymkode: 364e5...50f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå