Gå til innhold

Hva skal man ha på barna i vogna på dupp, når det er 8-10 grader ute?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag hadde jeg vår/høst pose i vogna da jenta sov ute, så hadde hun ullbody, tynn ull genser over og ull stilongs på seg, og hun virket kald hele armene og fingrene, og føttene.. blir det ikke for varmt med tykke ullklær også da? Er en sånn tempratur nå der jeg synes det er vanskelig å vite hva som blir sånn passe påkledning..

Anonymkode: e4757...a54

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Idag hadde jeg vår/høst pose i vogna da jenta sov ute, så hadde hun ullbody, tynn ull genser over og ull stilongs på seg, og hun virket kald hele armene og fingrene, og føttene.. blir det ikke for varmt med tykke ullklær også da? Er en sånn tempratur nå der jeg synes det er vanskelig å vite hva som blir sånn passe påkledning..

Anonymkode: e4757...a54

Samme lurer j også på men vi har ikke brgynt med ull enda . Baby 10 mnd gammel sov ute i dag og hadde på seg bomull body + bomull tynn genser. Strømpe bukse+ pluss jogge bukse. Og tilslutt fleecedress. Har høst pose i vognen

Skrevet

Vår sov i vogna i 12 grader med ullstilongs, ullbody, bomullsgenser, bomullsbukse, ullsokker, tynn ullue. Inni en vårpose og oppå et saueskinn. God temperatur når barnet våknet to timer senere, verken for kald eller varm. 

Anonymkode: 61ed0...7ed

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...