AnonymBruker Skrevet 16. september 2019 #1 Skrevet 16. september 2019 hei! imorgen blir arbeidsplassen min begjært konkurs, har noen her erfaring med lønnsgaranti? hvordan går jeg evt frem for å få dette? Anonymkode: 19ee9...7df
A-hunter Skrevet 16. september 2019 #2 Skrevet 16. september 2019 Det får du hjelp til og informasjon om fra bobestyrer ganske raskt. Det er han som retter kravet til NAV også. 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2019 #3 Skrevet 16. september 2019 Vet at alle som jobbet hos en arbeidsplass som gikk konkurs hvor en venninne av meg jobbet fikk sluttpakke med 3 mnd lønn. Aner ikke om det er standard, men hun måtte ikke gjøre noe ekstra. Anonymkode: d73b2...2ba 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2019 #4 Skrevet 17. september 2019 4 timer siden, A-hunter skrev: Det får du hjelp til og informasjon om fra bobestyrer ganske raskt. Det er han som retter kravet til NAV også. Dette! Vær forberedt på å vente lenge på pengene. Min arbeidsgiver gikk konkurs i juli og pengene fra lønnsgarantifondet kom i februar året etter. Anonymkode: 8a6c1...bbb
Angelheart2 Skrevet 17. september 2019 #5 Skrevet 17. september 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Vet at alle som jobbet hos en arbeidsplass som gikk konkurs hvor en venninne av meg jobbet fikk sluttpakke med 3 mnd lønn. Aner ikke om det er standard, men hun måtte ikke gjøre noe ekstra. Anonymkode: d73b2...2ba Dette høres veldig rart ut... Dersom en bedrift går konkurs så er det jo fordi det ikke er nok penger til å betale alle utgiftene. Da er det i alle fall ikke penger til noe sluttpakke. Tror jeg som kreditor ville blitt mildt sagt forbannet dersom en bedrift som skyldte meg masse penger hadde betalt ut sluttpakker til sine ansatte fremfor å betale det de skyldte meg, all den tid de ansatte er sikret gjennom lønnsgarantifondet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå