vague Skrevet 16. september 2019 #1 Skrevet 16. september 2019 Hva er den mest bråkete leken du vet om og hvordan endte du opp med den i hus? Jeg har hatt en elektrisk gitar med knapper som spilte "riff" når du trykket på dem. Å vi kjøpte den selv på toys'r'us😂
Pupperulla Skrevet 16. september 2019 #2 Skrevet 16. september 2019 Et lite piano , egt babyleke, med så sinnsyk høy lyd😱 vi tapet over høyttaleren med flere lag gaffateip🤷♀️ Det var en gave
Mt3 Skrevet 16. september 2019 #3 Skrevet 16. september 2019 Lekedatamaskin som konstant spilte bakgrunnsmusikk, og som med enkle tastekombinasjoner slo over til å snakke om oppgavene på dansk/ svensk/ finsk/ norsk. Den forsvant ut av huset etter kort tid, om ikke hadde nok mor i huset blitt fullstendig gal. Og en lekemotorsag som brått begynte å lage lyd på egenhånd, skremte vettet av meg. Den også endte sine dager på søppeldyngen for el-avfall.
Chizue Skrevet 16. september 2019 #4 Skrevet 16. september 2019 Vel.. Jeg vokste egentlig ikke opp med så mange bråkete leker, men jeg fikk en Furby (1.generasjon!) av min mor og for å si det mildt, den havnet på loftet uten batterier temmelig fort "Weeeeee, wooaaahhh, huuungryyy"
AnonymBruker Skrevet 17. september 2019 #5 Skrevet 17. september 2019 Et fiskespill vi har. Ikke bare spiller den musikk, men bråker og helt sinnsykt når den snurrer Anonymkode: 023a1...d88
AnonymBruker Skrevet 17. september 2019 #6 Skrevet 17. september 2019 En bil som gutten sitter på å kjører. Fra Jula, uff hold dere unna å kjøpe den. Jeg grøsser.. Anonymkode: 0c938...c56
Hactar Skrevet 17. september 2019 #7 Skrevet 17. september 2019 Hvorfor spør du? Skal du hevne deg etter forrige bursdag? 6
AnonymBruker Skrevet 17. september 2019 #8 Skrevet 17. september 2019 Vi kjøpte et fullt trommesett, beregnet på ungdom/voksne, til 4-åringen som ville lære å spille trommer. Det går litt opp og ned hvor populært det er, men det høres godt i hele huset når hun øver, ja. Anonymkode: eacf5...0d1 1
vague Skrevet 17. september 2019 Forfatter #9 Skrevet 17. september 2019 2 timer siden, Hactar skrev: Hvorfor spør du? Skal du hevne deg etter forrige bursdag? Hahaha😂 Kanskje det? Har du noen gode tips?
AnonymBruker Skrevet 17. september 2019 #10 Skrevet 17. september 2019 Lekepiano. Den har jeg gjemt ett eller annet sted nå. Den bråker selvsagt helt grusomt når den er i bruk. Men problemet er at den lager lyd hvert femte minutt eller der omkring når den også ikke blir brukt. Den må skrus av etter bruk. Mine barn har aldri giddet og skru den av. Så når jeg har glemt å skru den av med en gang de er ferdige plinger den hvert femte minutt. Går jeg og skrur den av når den lager lyd så vil de fortsette og leke. Så den leka har liksom ingen ende... Anonymkode: 2583a...77e 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2019 #11 Skrevet 17. september 2019 Her en sånn jævelskap av en liten buss som synger "the wheels on the buss go round and round" round and round... round and round! ROUUUND AND ROUUUND! ROUND AND ROUND! ROUND AND ROUND! Helvette heller... leken gikk i søpla etter en uke! Selv om den var en gave! Anonymkode: f0960...bd6 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2019 #12 Skrevet 17. september 2019 Et lite babypiano med fem tangenter. Volumet kan ikke reguleres og hver tangent spiller av en laaaang høy skjærende ulyd eller opptak eller hva det er for noe. Og etter at ulyden er over, hvis man ikke trykker noe mer, så venter den en 15 sekunders tid før den faen meg gjentar helvetet en gang til! Et par av tangentene høres også ut som om det er et stakkars dyr som blir torturert eller noe, jeg skvatt til hver gang hørte det, trodde det lå en døende grevling i stua eller noe. Uheldigvis ble leken ødelagt da batteriene skulle skiftes, så den måtte dessverre kastes. Anonymkode: cb359...1e5
altflyter Skrevet 17. september 2019 #13 Skrevet 17. september 2019 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Et lite babypiano med fem tangenter. Volumet kan ikke reguleres og hver tangent spiller av en laaaang høy skjærende ulyd eller opptak eller hva det er for noe. Og etter at ulyden er over, hvis man ikke trykker noe mer, så venter den en 15 sekunders tid før den faen meg gjentar helvetet en gang til! Et par av tangentene høres også ut som om det er et stakkars dyr som blir torturert eller noe, jeg skvatt til hver gang hørte det, trodde det lå en døende grevling i stua eller noe. Uheldigvis ble leken ødelagt da batteriene skulle skiftes, så den måtte dessverre kastes. Anonymkode: cb359...1e5 Gjorde du som meg og beklageligvis "skiftet batteriene" med en hammer? 2
Arkana Skrevet 17. september 2019 #14 Skrevet 17. september 2019 (endret) Hmm... med tre barn har vi hatt en del bråkete leker i hus. F.eks. et lekepiano fra Clas Ohlson som ungene til stadighet glemte å slå av slik at det ble liggende å lage lyd. Eller Handy Manny sin verktøykasse. Der handlet det mer om at lyden, selv på det laveste, var fryktelig høy, Enkelte fjernstyrte biler (spesielt fra Lego) bråker noe sinnsykt når de er i bruk, høres i hele huset. Andre irriterende leker har vært Furby og Crate Creatures, og da fordi de plutselig lager lyd uten at man gjør noe med dem. Akkurat dette gjelder også forøvrig pappas leke: Google Home. Av en eller annen grunn er det enkelte ting som sies på TVen som hun reagerer på og så sitter man der alene og ser på film og skvetter himmehøyt fordi noen plutselig snakker til deg. Endret 17. september 2019 av Arkana
solmåneogstjerner Skrevet 17. september 2019 #15 Skrevet 17. september 2019 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Uheldigvis ble leken ødelagt da batteriene skulle skiftes, så den måtte dessverre kastes. Meget uheldig og ikke noe som noen kan lastes for... 😉 Vi har hatt flere irriterende leker. Den verste var en dansematte. Den spilte irriterende og høy musikk, og så skulle man danse rundt på den og lage enda mer lyd. Så når de lekte med den så fikk man både den irriterende musikken, lydene hver gang man tråkket ned og tramping i gulvet som gjorde at taket ristet i etasjen under. Den forsvant dessverre sporløst en natt... Endret 17. september 2019 av solmåneogstjerner
Snabeltann Skrevet 17. september 2019 #16 Skrevet 17. september 2019 15 timer siden, vague skrev: Hva er den mest bråkete leken du vet om og hvordan endte du opp med den i hus? Jeg har hatt en elektrisk gitar med knapper som spilte "riff" når du trykket på dem. Å vi kjøpte den selv på toys'r'us😂 Åh! Den har vi også hatt!!! Og den gikk aldri tom for batteri!!!
vague Skrevet 17. september 2019 Forfatter #17 Skrevet 17. september 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Her en sånn jævelskap av en liten buss som synger "the wheels on the buss go round and round" round and round... round and round! ROUUUND AND ROUUUND! ROUND AND ROUND! ROUND AND ROUND! Helvette heller... leken gikk i søpla etter en uke! Selv om den var en gave! Anonymkode: f0960...bd6 Høres fantastisk ut😂
AnonymBruker Skrevet 17. september 2019 #18 Skrevet 17. september 2019 Det må ha hvert en lekeovn mamma kjøpte til meg på 90 tallet. En liten ovn med lys og inne i stekeovnen så var det noen grillpinner lekematen skulle henge på som gikk rundt og rundt. Kan fortsatt høre lyden 25 år etter 🙈 Ellers så kjøpte jeg gåbil til barnet til ei venninne av meg. Med gårdslyder og musikk i de fleste knapper. Etter to dager så fikk jeg en snapp med sure fjes og lyd i bakgrunn 😂 Tok en halvt år før barnet gikk lei, men den blei godt brukt vær dag. Anonymkode: 5aa3d...282
AnonymBruker Skrevet 17. september 2019 #19 Skrevet 17. september 2019 Verste var når ungen var liten og nesten alle bøker og leker spilte en eller annen sang. Trodde jeg skulle klikke. Nå har vi ikke bråkeleker mer. Eller, ungen leker bråkete noen ganger, men jeg tar skrik og barnestemmer over pling plong musikk any time! Anonymkode: 3b1d0...890
AnonymBruker Skrevet 18. september 2019 #20 Skrevet 18. september 2019 Tomas toget gå vogn. Tøff tøff tøff. Ikke bare tøffet den i en uvanlig høy lydfrekves den lagte bremse lyder og andre rare ting . Ungen elsket denne . Faenskapet gikk aldri tom for batteri . Anonymkode: 07983...2ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå