*bompi* Skrevet 18. mai 2005 #1 Skrevet 18. mai 2005 Heisann! Jeg har tenkt kjøpe denne, men lurer på i hvilken farge. Noen som har den? Lys eller medium.. Jeg er ganske lys i huden men blir jo brun om sommeren.. For å si det sånn, vil jeg bli blekere hvis jeg bruker en som er litt for lys, eller er den så transparent at det vil gå bra? Kanskje bedre det enn å bruke en som er for mørk.. Heller den lyseste mot gul eller rosa? Jeg vil definitivt ikke ha slikt som heller mot rosa.
Gjest Gjesta Skrevet 18. mai 2005 #2 Skrevet 18. mai 2005 Kanskje du kunne søke i forumet? Temaet har vært oppe mange ganger. Jeg har den i medium, men liker den ikke noe særlig. Den er klissete (selv om jeg har tørr hud), og fargen er mer skitten enn gulaktig. Jeg skal kjøpe Bronze Concentrate fra Dr. Hauschka og blande i dagkremen i stedet.
Tigi Skrevet 18. mai 2005 #3 Skrevet 18. mai 2005 Jeg liker denne veldig godt, og har brukt den lenge. Jeg bruker Light, og selv om jeg blir brunere om sommeren gjør det ingenting. Den er transparent på og gir bare en fin glød og jevner ut huden. Den er ikke rosatonet. Det beste er at den har solfaktor! Om det står mellom to, velg den lyseste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå