AnonymBruker Skrevet 16. september 2019 #1 Skrevet 16. september 2019 Hva gjør dere om dagene? Jeg personlig tror jeg ville møtt veggen hvis jeg ikke hadde noe håndfast å foreta meg og gå til. Bare hvis jeg har hatt en uke fri, eller vært syk eller noe, og bare vært hjemme over lengre tid merker jeg at jeg begynner å bli tung og litt nedstemt. Derfor nysgjerrig på om dere finner noen mening eller mestring i hverdagen som gjør at dere holder motet oppe? Anonymkode: e92dc...c64
AnonymBruker Skrevet 16. september 2019 #2 Skrevet 16. september 2019 Bor i Spania. Slapper av på strendene om morgen og fester på kveldstid. Anonymkode: 6536c...bda 4
AnonymBruker Skrevet 16. september 2019 #3 Skrevet 16. september 2019 Selvsagt ville du møtt veggen. En fysisk og psykisk frisk person trives ikke hjemme uten å videreutvikle ferdigheter eller å ha et prosjekt. For meg funker det dermed helt fint. Fint at du tenker at alt vi gjør er å se maling tørke. Hvor mange tråder skal du lage om dette? Anonymkode: c3811...116 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå