Gjest Anonym Bruker Skrevet 16. september 2019 #1 Skrevet 16. september 2019 (endret) Kvinner er tradisjonelt mer opptatt av utseende og har en velfylt garderobe m / parafymer en de fleste menn og har gjerne eit behov for å føle seg attraktive . Kvinner bruker tradisjonelt mye mer av sin tid foran speilet en de fleste menn /gutter, og er opptatt av utseende sitt, Hvilke klesvalg foretrekker en kvinne å ha på seg dersom hun skal føle seg attraktiv og ønsker oppmerksomhet (også sexuelt) fra menn ?. Endret 17. september 2019 av Anonym Bruker
AnonymBruker Skrevet 16. september 2019 #2 Skrevet 16. september 2019 3 minutter siden, Anonym Bruker skrev: Kvinner er tradisjonelt mer opptatt av at de skal føle seg mer attraktive, og bruker mer tid foran speilet en de fleste menn /gutter. Kanskje ikkje utan grunn de fleste kjøpesenter er velfylte med dameklær rundt omkring, mange kvinnfolk elsker å rusle rundt der. Hvilke klesvalg foretrekker gjerne en kvinne å ha på dersom hun skal føle deg attraktiv (også sexuelt) ,og hun ønsker at menn skal fange henne oppmerksamhet ?. Jeg føler meg attraktiv når jeg går med for eksempel ei trang jeans, høye hæler eller overknee boots, og ei lita topp. Anonymkode: 4ccd4...bca 2
Gjest Anonym Bruker Skrevet 16. september 2019 #3 Skrevet 16. september 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg føler meg attraktiv når jeg går med for eksempel ei trang jeans, høye hæler eller overknee boots, og ei lita topp. Anonymkode: 4ccd4...bca Eit bevist valg ?
Ginavn Skrevet 16. september 2019 #4 Skrevet 16. september 2019 Jeg føler meg sexy med trang bukse og tynn, trang genser med støvletter til. Kan også bytte ut buksa med et skjørt. Det som er i motebildet nå er store, løse gensere og det er æsj
AnonymBruker Skrevet 16. september 2019 #5 Skrevet 16. september 2019 4 minutter siden, Anonym Bruker skrev: Eit bevist valg ? Ja jeg liker å vise frem formene mine på den måten. Da vet jeg at jeg får oppmerksomhet fra gutta. Anonymkode: 4ccd4...bca 1
Cinnamondiva Skrevet 16. september 2019 #6 Skrevet 16. september 2019 Føler meg best kledd i kjoler og skjørt. Og en fin leopard tights bruker aldri jeans eller kosebukser. 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2019 #7 Skrevet 16. september 2019 5 minutter siden, Cinnamondiva skrev: Føler meg best kledd i kjoler og skjørt. Og en fin leopard tights bruker aldri jeans eller kosebukser. Jeg føler meg ikke så attraktiv i skjørt. Jeg synes det er flere menn som ser på meg om jeg går i trange jeans liksom. Anonymkode: 4ccd4...bca
frogger Skrevet 16. september 2019 #8 Skrevet 16. september 2019 31 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg føler meg attraktiv når jeg går med for eksempel ei trang jeans, høye hæler eller overknee boots, og ei lita topp. Anonymkode: 4ccd4...bca Den mest sexy en kvinne kan gå med syntes jeg
AnonymBruker Skrevet 16. september 2019 #9 Skrevet 16. september 2019 Det kommer vel helt an på hva slags smak vi har. Jeg føler meg mest sexy i klassiske støvletter til rett under knærne, samt en figursydd, men ikke trang kjole som rekker til litt over knærne - gjerne med prikker og litt volang nederst, kanskje en omslagsmodell, uten å vise for mye pupp. Anonymkode: 72c49...aff
Gjest Hundedama Skrevet 16. september 2019 #10 Skrevet 16. september 2019 Føler meg mest sexy i (ikke for) tettsittendd kjoldr som er rett over knærne
AnonymBruker Skrevet 16. september 2019 #11 Skrevet 16. september 2019 Spennende tråd med en litt psycho-creepy tekst som ønsker å vite hvordan menn fanger kvinners oppmerksomhet (eh?). Ingen av de har fanget min oppmerksomhet enda. Anonymkode: 7a032...e08 1
s0la Skrevet 16. september 2019 #12 Skrevet 16. september 2019 Kjole, som fremhever formene. Helst en sort eller rød kjole! Dette i selskap/festsammenheng. Ellers i hverdagen; kler meg i alt mulig egentlig, og tenker ikke for mye på at klærne skal være ekstra fin. Men steller meg, fikser meg på håret, bruker fine øredobber, bruker litt sminke.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2019 #13 Skrevet 17. september 2019 4 hours ago, Anonym Bruker said: Kvinner er tradisjonelt mer opptatt av utseende og har en velfylt garderobe m / parafymer en de fleste menn og har gjerne eit behov for å føle seg attraktive . De bruker igjennomgående mer tid foran speilet en de fleste menn /gutter. Kanskje ikkje utan grunn de fleste kjøpesenter er velfylte med dameklær rundt omkring, og mange kvinnfolk elsker å rusle rundt der. Hvilke klesvalg foretrekker gjerne en kvinne å ha på dersom hun skal føle deg attraktiv (også sexuelt) og hun ønsker at menn skal fange hennes oppmerksamhet ?. Som kvinne kan jeg ikke si jeg kjenner meg igjen i dette, det er en stereotyp, i alle fall i min omgangskrets. Men jeg er veldig glad i kjoler(jeg liker dog ikke å dra på shopping så har jo ikke så mange av dem), så kjole og mitt naturlige bøglete hør(vel, når jeg har en good hairday), og helt enkel hverdagssminke(litt på bryna siden jeg er så sykt lys), og mascara, et enkelt smykke og enkle øredobber(liker ikke flashy greier) holder i massevis. Ingen høye heler. FØKK heler... Anonymkode: 806b6...550 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2019 #14 Skrevet 17. september 2019 5 timer siden, Anonym Bruker skrev: Kvinner er tradisjonelt mer opptatt av utseende og har en velfylt garderobe m / parafymer en de fleste menn og har gjerne eit behov for å føle seg attraktive . De bruker igjennomgående mer tid foran speilet en de fleste menn /gutter. Kanskje ikkje utan grunn de fleste kjøpesenter er velfylte med dameklær rundt omkring, og mange kvinnfolk elsker å rusle rundt der. Hvilke klesvalg foretrekker gjerne en kvinne å ha på dersom hun skal føle deg attraktiv (også sexuelt) og hun ønsker at menn skal fange hennes oppmerksamhet ?. Jeg føler meg seksuelt attraktiv i det meste jeg går med. Jeg ser ganske ok i pyjamas, nattkjole, jeans, kjole og skjørt. Det eneste jeg føler meg slaskete i er for små treningsbukser, og jeans som er for store. Anonymkode: 364b4...b2a 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2019 #15 Skrevet 17. september 2019 Jeg føler meg mest sexy i thigts. Går med det hver dag. (altså ikke treningsthigts, men vanlige). Behagelig, stretchy og føler meg fin Anonymkode: 5948a...254
Husmor2 Skrevet 17. september 2019 #16 Skrevet 17. september 2019 (endret) Da graver jeg litt i garderoben og finner en topp som fremhever mine bryster på en fin måte, noen ganger dropper jeg også bh under. Dette kombinert med en stram jeans og støvletter gjør susen for min del. Om toppen er FOR dristig så har jeg gjerne en liten lett jakke utenpå slik at menn kan ane konturene uten at de direkte kan se brystene mine. Tåler godt om vær og vind gjør at mine brystvorter knopper seg synlig gjennom tøyet. Dette er til utebruk, noe helt annet blir det om tanken er hjemmekos. Velstelt hår, velstelte negler og sminke gjelder uansett. Endret 17. september 2019 av Husmor2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2019 #17 Skrevet 17. september 2019 Jeg pleier ikke å få komplimenter eller blikk, og jeg føler meg egentlig ikke pen eller sexy uansett hva jeg har på meg. Tror ikke jeg er det, heller. Imidlertid synes jeg tråden din var interessant. Anonymkode: 65337...2c6 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2019 #18 Skrevet 17. september 2019 Klær som viser mine former. Har super smal midje. Og den trekker mye oppmerksom fra menn. Så går ofte med high waist skjørt, super stramme kjoler, sånne «skater» skjørt. stramme jeans med støvletter eller ankel boots. Jakker som stopper i midjen. Helst sånne «biker» jakker så det kalles. Kåpe med stramming i midjen. Går aldri med posete klær. Jeg er stolt over kroppen min, og det tror jeg folk skjønner ☺️ Anonymkode: 186c9...967
AnonymBruker Skrevet 17. september 2019 #19 Skrevet 17. september 2019 Jeg føler meg mest sexy når jeg er velstelt. Det er så rart, for jeg føler meg helt motsatt av sexy om jeg er altfor lettkledd... jeg er slank og petit, og kler igrunn det meste, men føler meg best i litt mer «fashion» klær som er mer tildekket om det gir mening... ? Går heller i en løs, lang kjole som er tett i halsen og med lange armer fremfor en stram kort kjole... ikke burka liksom, men en bohemsk kjole kanskje? sexy for meg er ikke det samme som å «vise frem alt» men heller å overlate noe til fantastien. Å vise mye former syns jeg ofte heller er litt harry. Det finnes selvsagt unntak, og kan enkelte ganger være fint om det er gjort på en smakfull måte:) Anonymkode: 0a65d...806 3
AnonymBruker Skrevet 17. september 2019 #20 Skrevet 17. september 2019 Føler meg sexy i klær jeg føler meg fin i. Om andre synes jeg er det, vet jeg ikke.. Og driter litt i det. Men når jeg skal se litt ekstra fin ut hjemme for mannen, har jeg gjerne stram bukse, helst mørk, og en pyntet overdel som får frem kragebena. Ute bruker jeg svær hijab og sånn type "kjole". Anonymkode: 3f85e...83b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå