Gå til innhold

Hvor mye kaffe drikker du på en dag? Når på dagen drikker du din siste kopp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg drikker to kopper kaffe. To relativt små kopper. Er som regel ferdig med kaffe før 12.  Noen ganger drikker jeg en kopp 14-15 tiden. Er opptatt av å roe meg ned etter jobb, så unngår koffein på kvelden. 

Anonymkode: ca46c...d7e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme som du gjør, bortsett fra på fredager, da tar jeg meg en kopp i fem-seks tida også.

Anonymkode: a70d1...808

• Liker 1
Skrevet

Drikker mellom 6-8 dl. Siste kopp er om ettermiddagen, kanskje sjutiden

Anonymkode: 00a2d...c81

Skrevet

Drikker en kopp, kl 06.00 på hverdager og 07-08 i helgene. 

Anonymkode: 2fe6b...839

Skrevet

Alt for masse til tider....
Dersom jeg er på jobb drikker jeg nok 5-7 kopper pr dag, den siste som regel i 19-tiden, men ofte senere. Merker ikke noe til koffeinet og kan drikke kaffe rett før jeg legger meg uten at det har noe å si. 
Det hender det går dager der jeg ikke drikker kaffe i det hele tatt og det går også helt fint, så ingen virkning på meg. 

Skrevet

3-5 kopper per dag, den siste i 18-19-tiden. Jeg merker godt virkningen av kaffe, og må ha minst 4 timer fra siste kaffekopp til jeg skal sove. 

Skrevet

Stort sett to kopper. Rundt 9-10 tiden om morgenen, og en i 14-15 tiden på ettermiddagen. Men bare når jeg er på jobb. Drikker ikke på fridager eller i helgene.

Anonymkode: ff836...af5

Skrevet

Drikker ca 0,5 - 0,5 liter daglig. Den første på vei til jobb, den siste på vei fra jobb i 15.30 tida. Hender jeg drikker kaffe senere også, men det varierer om jeg merker noe på søvnen.

Anonymkode: fbdd6...10d

Skrevet

Drikker et par små kopper opptil tre ganger om dagen. Siste koppen drikker jeg akkurat nå, og nå er det midnatt.

For noen år siden sluttet jeg tvert fra en dag til den neste med kaffe av helsemessige årsaker. Jeg ble umiddelbart supertrøtt på kveldene, og måtte legge meg mye tidligere. Da jeg reintroduserte kaffe var jeg svært sensitiv for koffein, og ble liggende våken hele natten dersom jeg drakk så mye som en slurk etter lunsj. Sakte men sikkert endret det seg tilbake til "normalen", dvs slik jeg har det nå.

Anonymkode: 34a95...beb

Skrevet (endret)

Om ikke øl...

Trakter aldri mindre enn 0,5 Liter, ofte 0,75. Ofte 2 doser, -så mellom 0,5 til 1,5 liter...

Slutter når det passer...

a.

Endret av Sliten&kjørt52
Skrevet

Jeg pleier å slutte etter kopp nr. 4, noen ganger kan det bli 5 men da er det stopp. 

Skrevet

Har vel to til frokost i 8 - 9 tiden, en en eller to før 12, mellom to frem til 15 og en eller to etter middag i 17-18 tiden og kanskje en rundt 19:) men da gjerne espresso, noen ganger to.. med en liten bit sjokolade :)

Anonymkode: 422ce...f6e

Skrevet

Jobber turnus, men ca to store kopper hver dag.

Anonymkode: 769e3...783

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...