Tari Skrevet 18. mai 2005 #1 Skrevet 18. mai 2005 Jeg skal i 2 bryllup til sommeren og begge brudepar ønsker seg masse fra Hadeland Glassverk..Svigermor får masse prosenter via jobben så jeg tenkte jeg skulle kjøpe noe derfra. Hvordan få de til å krysse av for at varen er kjøpt på www.bryllupslisten.no? Kan jeg bare be de krysse av eller vil det bli mye styr fordi jeg ikke har kjøpt varene der?
Gjest gjest1 Skrevet 18. mai 2005 #2 Skrevet 18. mai 2005 Det ville jeg ikke ha brydd meg om hadde jeg vært deg. Om de får noen ekstra av det ene slaget så får de heller bare bytte når den tid kommer
Tari Skrevet 18. mai 2005 Forfatter #3 Skrevet 18. mai 2005 Ja, kanskje jeg ikke skal tenke på det..Den ene gaven er nokså dyr så den er det ihvertfall ikke fare for at så mange kjøpe.
Miori Skrevet 18. mai 2005 #4 Skrevet 18. mai 2005 Kan du ikke bare si at den er kjøpt i en annen butikk, men at du glemte å si at det var fra bryllupslisten? Men det beste er vel å ikke tenke på det...
tommeline Skrevet 18. mai 2005 #5 Skrevet 18. mai 2005 Og om de skulle få dobbelt opp, så er det jo mulig å bytte. De felste brudepar må vel en runde og bytte etter bryllupet...
Gjest Gjesta Skrevet 18. mai 2005 #6 Skrevet 18. mai 2005 Det ville jeg ikke ha brydd meg om hadde jeg vært deg. Om de får noen ekstra av det ene slaget så får de heller bare bytte når den tid kommer Uttalt av en som ennå ikke har vært gjennom byttehysteriet........ Jeg ville ha kontaktet butikken der listen lå, og informert om at det og det var kjøpt på Hadeland. Det er sikkert ikke noe problem for dem å krysse av, og så sparer du brudeparet for MASSE jobb.
Gjest Gjesta Skrevet 18. mai 2005 #7 Skrevet 18. mai 2005 Og om de skulle få dobbelt opp, så er det jo mulig å bytte. De felste brudepar må vel en runde og bytte etter bryllupet... Ja, og dess mer å bytte jo verre er det. Vi byttet for nærmere femten tusen kroner. Ikke særlig festlig skal jeg si deg.
Tari Skrevet 18. mai 2005 Forfatter #8 Skrevet 18. mai 2005 Uttalt av en som ennå ikke har vært gjennom byttehysteriet........ Jeg ville ha kontaktet butikken der listen lå, og informert om at det og det var kjøpt på Hadeland. Det er sikkert ikke noe problem for dem å krysse av, og så sparer du brudeparet for MASSE jobb. Det var egentlig det jeg i utgangspunktet tenkte på, at de skulle slippe å få dobbelt opp når de faktisk har registrert en ønskeliste. Jeg ringer og ber de krysse av jeg.
Minerva Grey Skrevet 18. mai 2005 #9 Skrevet 18. mai 2005 Ellers har mange brudepar utnevnt en 'gaveansvarlig' som man kan informere om at noe er innkjøpt. Dette gjelder vel spesielt gaver som ikke står på listen, men er kanskje relevant allikevel. Men er uansett en god idè å si ifra! Vi ender nok ikke opp med å bytte noenting - vi fikk to smørbrødjern, men de har så mange forskjellige bruksområder at vi enten beholder begge to eller lar søster'n låne det ene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå