AnonymBruker Skrevet 16. september 2019 #1 Skrevet 16. september 2019 Tenker da ikke i forhold, men bare for sex. Anonymkode: 8318b...9dc
AnonymBruker Skrevet 16. september 2019 #2 Skrevet 16. september 2019 Mener du at det (utover prostitusjon, huslig som annen) finnes noen alternativ grunn til å ha sex med noen enn tilfredsstillelse? I så fall: kan du spesifisere hva det skulle være? Anonymkode: 9c423...d44 7
AnonymBruker Skrevet 16. september 2019 #3 Skrevet 16. september 2019 Folk får gjøre som de vil. Men det betyr ikke at jeg vil være i et forhold med slike damer. Det er nok en preferanse mange menn har. Anonymkode: d8269...469 3
bandit Skrevet 16. september 2019 #4 Skrevet 16. september 2019 Der håper jeg det er mange som gjør... 6
AnonymBruker Skrevet 16. september 2019 #5 Skrevet 16. september 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Folk får gjøre som de vil. Men det betyr ikke at jeg vil være i et forhold med slike damer. Det er nok en preferanse mange menn har. Anonymkode: d8269...469 Gudbedre! Jeg håper da de fleste kvinner ligger med menn for å få tilfredsstillelse, og ikke for å tilfredsstille menn. Hadde nettopp en diskusjon om dette med kolleger. Gledelig å høre at de yngre menn er langt mer likestilte i hodet angående slikt. Forventer ikke at kvinner som er single skal leve i sølibat, og synes det er like naturlig at kvinner har ons, ff, og prøver litt forskjellig og forskjellige før de slår seg til ro. "Akkurat samme rett til det som oss menn!" var holdningen. Verden går fremover! Anonymkode: a0fb0...953 12
bandit Skrevet 16. september 2019 #6 Skrevet 16. september 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gudbedre! Jeg håper da de fleste kvinner ligger med menn for å få tilfredsstillelse, og ikke for å tilfredsstille menn. Hadde nettopp en diskusjon om dette med kolleger. Gledelig å høre at de yngre menn er langt mer likestilte i hodet angående slikt. Forventer ikke at kvinner som er single skal leve i sølibat, og synes det er like naturlig at kvinner har ons, ff, og prøver litt forskjellig og forskjellige før de slår seg til ro. "Akkurat samme rett til det som oss menn!" var holdningen. Verden går fremover! Anonymkode: a0fb0...953 Kunne ikke vært mer enig 👏 4
AnonymBruker Skrevet 16. september 2019 #7 Skrevet 16. september 2019 Så kunne gjerne hatt sex med damen ikke vært i forhold med. Anonymkode: 8318b...9dc 1
Katten.2.0 Skrevet 16. september 2019 #8 Skrevet 16. september 2019 Synes det er på tide at kvinner skal kunne utfolde seg seksuelt på den måten de selv vil, uten at de har egne kjønnsbetingede moralske regler. 5
AnonymBruker Skrevet 17. september 2019 #9 Skrevet 17. september 2019 Hvis dama ikke ligger med meg for å bli tilfredsstilt, da kan hun heller vente til behovet er der. Ingenting er mer tomt enn sex med en dame som ligger med deg uten at hun selv nyter det. For min del ville slik instrumentell sex være grunnlag for å vurdere om jeg overhode vil være sammen med henne. Sex er for meg gjensidighet, selv om jeg i bunn er dominant, både mentalt og fysisk. Anonymkode: 19e4e...f6e 9
AnonymBruker Skrevet 17. september 2019 #10 Skrevet 17. september 2019 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sex er for meg gjensidighet, selv om jeg i bunn er dominant, både mentalt og fysisk. Anonymkode: 19e4e...f6e Oki.. Jeg bare må spørre. Hvorfor ser det ut som disse to tingene motsier hverandre. Hilsen submissive. Til op: heldigvis er det masse menn der ute, som endelig begynner å få øyene opp for at kvinner også liker, og nyter, sex. Så antall partnere betyr lite Anonymkode: f1978...fb1 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2019 #11 Skrevet 17. september 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oki.. Jeg bare må spørre. Hvorfor ser det ut som disse to tingene motsier hverandre. Hilsen submissive. Til op: heldigvis er det masse menn der ute, som endelig begynner å få øyene opp for at kvinner også liker, og nyter, sex. Så antall partnere betyr lite Anonymkode: f1978...fb1 Når hun er Sub og jeg Dominant så er vi i balanse og i en gjensidig forståelse/relasjon om at slik er der bare. Anonymkode: 19e4e...f6e
AnonymBruker Skrevet 17. september 2019 #12 Skrevet 17. september 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når hun er Sub og jeg Dominant så er vi i balanse og i en gjensidig forståelse/relasjon om at slik er der bare. Anonymkode: 19e4e...f6e Oki.. Det forklarte egentlig ikke hvorfor de to tingene motsa hverandre.. Anonymkode: f1978...fb1
MuffinStud Skrevet 17. september 2019 #13 Skrevet 17. september 2019 Det tok litt tid å lokke frem dette hos min partner. Det var mer komplisert før. Nå kan hun si rett ut at hun føler for en orgasme og så fikser vi det. Av og til mye kos. Av og til ren runk enten med tunge eller jeg assisterer womanizer'en. Verken det ene eller det andre (hvordan det var før eller hvordan det er nå) "sa noe" om min partner som person utover hvilket mønster vi som par var inne i. 1
Hillbill Skrevet 17. september 2019 #14 Skrevet 17. september 2019 Nei, det endrer ingen ting. Jeg gjør det så hvorfor skulle ikke hun også kunne gjøre det? 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2019 #15 Skrevet 17. september 2019 Det virker som om noen trodde TS spurte om en lovendring. Alt man gjør, får folk til å tenke ett eller annet om deg. Du kan være en kollega som kler deg annerledes, og noen vil gjøre seg opp tanker om deg. Eller vegetarianer. Det er er valg man tar. Hvis man bruker andre for kun seksuell tilfredsstillelse, vil noen være tommel opp, noen nøytrale, og noen tommel ned. Anonymkode: 84c7e...72f
Tusseladen Skrevet 17. september 2019 #16 Skrevet 17. september 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Folk får gjøre som de vil. Men det betyr ikke at jeg vil være i et forhold med slike damer. Det er nok en preferanse mange menn har. Anonymkode: d8269...469 Hæ? Har du misforstått spørsmålet? Mener du at kvinner ikke skal ligge med noen med tanke på egen tilfredsstillelse?Er det mulig? Er du Taliban? 4
AnonymBruker Skrevet 17. september 2019 #17 Skrevet 17. september 2019 1 time siden, Tusseladen skrev: Hæ? Har du misforstått spørsmålet? Mener du at kvinner ikke skal ligge med noen med tanke på egen tilfredsstillelse?Er det mulig? Er du Taliban? TS stilte spørsmål om hva man tenkte om damer som knuller rundt. Noen synes det er ok, og noen ikke. For min del må folk gjøre hva de vil, men jeg vil ikke inn i et forhold med noen med en sånn type merittliste. Fordi jeg ikke har det selv. Så jeg gjør meg noen tanker om det i en situasjon hvor det er aktuelt å bli bedre kjent. Ikke om naboen gjør det. Anonymkode: 84c7e...72f 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2019 #18 Skrevet 17. september 2019 Nei, ikke hvis det er med mannen hun elsker. Anonymkode: 56426...077
AnonymBruker Skrevet 17. september 2019 #19 Skrevet 17. september 2019 Folk får gjøre som de vil, men både kvinner og menn som ligger rundt vil alltid bli sett på som turn off av de som vil ha en fast varig partner. Ingen vil slå seg til ro med noen som har ligget med halve bygda/byen.. Og nei, det er ingen forskjell på menn og kvinner der. Er like turn off begge deler. Anonymkode: 9e40a...8b7 2
Resignert Skrevet 17. september 2019 #20 Skrevet 17. september 2019 I min verden er lyst den eneste akseptable motivasjonen for å ha sex. Sex for å oppnå noe annet enn seksuell tilfredsstillelse, eller beholde noe er faktisk helt verdiløst, og sier mye om damer som gjør det. Om dama har vært genuint kåt på 1, 10 eller 100 er uvesentlig. I motsetning til om hun har hatt sex med 1, 2 eller 3 for å oppnå et eller annet. Sånne damer er iskalde, nitriste og kalkulerende. (Altså for å oppnå stasjonsvogn, rekkehus, søte barn og golden retriever. Og senere beholde det stakkars skaffedyret/tøffelhelten som var nødvendig for å oppnå dette) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå