Gjest Putti Skrevet 18. mai 2005 #1 Del Skrevet 18. mai 2005 Noen her som var "ensomme" på 17 mai.? jeg var alene, alle mine venner har familie. Jeg gikk tur og kosa meg heime. I dag får jeg rare blikk her på jobb siden jeg ikke feira dagen. må jo innrømme at det ble jo en lang dag. Det er ikke alltid kjekt og vera alene på sånne dager. Men en må jo gjøre det beste ute av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laila Skrevet 18. mai 2005 #2 Del Skrevet 18. mai 2005 Jeg var også alene. Min mor var innom et par timer da. Det gjorde ikke meg noe å være alene sånn sett.Er egentlig ikke sså glad i 17 mai. Hadde ikke ungene i år,så da giddet jeg ikke. Det som er laaaaangt verre,er å være alene på julaften.Det var pyton det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Beck Skrevet 19. mai 2005 #3 Del Skrevet 19. mai 2005 Var gaske "enslig" på 17 mai ja. Fikk meg til å tenke litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2005 #4 Del Skrevet 19. mai 2005 Jeg var alene, men det var fordi jeg hadde migrene. Skulle egentlig feire i Oslo, men det ble ikke noe av. Men er endel settinger hvor man kan føle seg alene likevel, f.eks på nyttårsaften. Alle parene står der og kysser og er så glade og lykkelige og kvalme... Da føler man seg ganske alene og pakker seg litt ekstra godt inn i kåpen... Og endel familiesettinger. Yngre og rarere familiemedlemmer enn meg stiller opp med kjærester og jeg kommer med mor og farliksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå