AnonymBruker Skrevet 16. september 2019 #1 Skrevet 16. september 2019 Gjelder det også uniform som er kostyme? F.eks om man er middelalderentusiast og deltar i middelalderleker? Tenker på kostymer som ser troverdige ut og ikke kostymer som ser ut som de er kjøpt for å bli kastet etter bruk. Anonymkode: 29006...46a
AnonymBruker Skrevet 16. september 2019 #2 Skrevet 16. september 2019 For min del så gjelder det politi, militær, brannvesen. Kostymer ER kostymer:) Anonymkode: 66905...d07 4
AnonymBruker Skrevet 16. september 2019 #3 Skrevet 16. september 2019 3 minutter siden, AnonymBruker said: For min del så gjelder det politi, militær, brannvesen. Kostymer ER kostymer:) Anonymkode: 66905...d07 Takk. Angående politi. Teller det om man er politijurist? Man har da politiuniform. TS Anonymkode: 29006...46a
Gjest Anonym Bruker Skrevet 16. september 2019 #4 Skrevet 16. september 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Takk. Angående politi. Teller det om man er politijurist? Man har da politiuniform. TS Anonymkode: 29006...46a Hvorfor akkurat politi ? Hva m/ flygere, kapteiner, securitas, buss-sjåfører, etc. Er vel ikkje bare uniformen med går vel også på tittel.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2019 #5 Skrevet 16. september 2019 2 minutter siden, Anonym Bruker said: Hvorfor akkurat politi ? Hva m/ flygere, kapteiner, securitas, buss-sjåfører, etc. Er vel ikkje bare uniformen med går vel også på tittel. Ikke så mye tittelen i seg selv men hva den innebærer: Det skal være et yrke med action, risiko, mot og muskelbruk - for å beskytte de svake og vergeløse. Anonymkode: a480f...d46 1
Gjest Anonym Bruker Skrevet 16. september 2019 #6 Skrevet 16. september 2019 (endret) 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke så mye tittelen i seg selv men hva den innebærer: Det skal være et yrke med action, risiko, mot og muskelbruk - for å beskytte de svake og vergeløse. Anonymkode: a480f...d46 OK ! Hva risko og muskelbruk angår, så er det yrker hvor de utsettes for langt større risiko og muskelbruk en som anvendes i politiet. Kan nevne yrker som fiskere, Langtransport - sjåfører, annleggsarbeidere, Bønder. etc. Endret 16. september 2019 av Anonym Bruker
AnonymBruker Skrevet 16. september 2019 #7 Skrevet 16. september 2019 1 time siden, Anonym Bruker skrev: Hvorfor akkurat politi ? Hva m/ flygere, kapteiner, securitas, buss-sjåfører, etc. Er vel ikkje bare uniformen med går vel også på tittel. Fordi der er sexy med politi og militær. Liker militær svært godt. Er ikke det samme som en bussjåfør uniform nei.. Anonymkode: 45430...3ea 1
Gjest Anonym Bruker Skrevet 16. september 2019 #8 Skrevet 16. september 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Fordi der er sexy med politi og militær. Liker militær svært godt. Er ikke det samme som en bussjåfør uniform nei.. Anonymkode: 45430...3ea Merk dere det folkens ! En politimann blir sett på som sexy når de står og skriver ut saftige forelegg og gjir bøter fordi ein har "bikket over" fartsgrensen m/ noen uskyldige kilometer formye.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2019 #9 Skrevet 16. september 2019 Ikke kostymer for min del, men arbeidsuniform. Spesielt tennende er militæruniform fordi det oser styrke, maskulinitet, makt og kontroll. Jeg datet en som jobbet i militæret da jeg var 20 og han levde opp til de tankene til de grader. Det var hett, og han viste en enorm kontroll og viljestyrke hele tiden! Anonymkode: f0aaa...483 2
AnonymBruker Skrevet 16. september 2019 #10 Skrevet 16. september 2019 2 hours ago, Anonym Bruker said: Langtransport - sjåfører 🤣 Anonymkode: 67134...8b5 2
AnonymBruker Skrevet 16. september 2019 #11 Skrevet 16. september 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: 🤣 Anonymkode: 67134...8b5 Ser for meg "uniformen" deres. En t-skjorte med "Hansens Langtransport AS" i 2 størrelser for liten som ikke dekker ølmagen som alene veier 10kg,tresko og buksa som glir ned og viser sprekken....skikkelig tent blir jeg... Blir skik Anonymkode: 45430...3ea 4
Jemma Skrevet 17. september 2019 #12 Skrevet 17. september 2019 (endret) Politiuniform (ikke kostyme) er utrolig sexy 😍 blir helt satt ut enkelte ganger ☺️ Endret 17. september 2019 av Jemma
Sokkar Skrevet 17. september 2019 #13 Skrevet 17. september 2019 12 timer siden, Anonym Bruker skrev: OK ! Hva risko og muskelbruk angår, så er det yrker hvor de utsettes for langt større risiko og muskelbruk en som anvendes i politiet. Kan nevne yrker som fiskere, Langtransport - sjåfører, annleggsarbeidere, Bønder. etc. Javel, men synes du en skitten og stinkende felleskjøpet kjeledress er like sexy som en sexy politiuniform?
AnonymBruker Skrevet 17. september 2019 #14 Skrevet 17. september 2019 Dominante yrker med uniform som politi, brannmenn og militær= sexy for min del... Anonymkode: f69f7...e14
AnonymBruker Skrevet 17. september 2019 #15 Skrevet 17. september 2019 Jeg jobber med uniformerte menn/kvinner. Uniform kan være sexy, men kun om den inni uniformen er flott i utgangspunktet. Det beste er når uniformen går av og det åpenbarer seg en muskuløs og deilig fyr 😉. Viser det seg at personen har en fresh klesstil sivilt så er ofte vedkomne sexy i uniform. Er han derimot en gubbete type i klesveien, så sees det gjerne på uniformen også. Litt kort og vid eller trang bukse, dvs. dårlig tilpasset = usexy Anonymkode: 3c5f3...34a
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2019 #16 Skrevet 11. oktober 2019 På 16.9.2019 den 21.28, Anonym Bruker skrev: Merk dere det folkens ! En politimann blir sett på som sexy når de står og skriver ut saftige forelegg og gjir bøter fordi ein har "bikket over" fartsgrensen m/ noen uskyldige kilometer formye. Ja for det er sånn ca. det eneste politiet driver med her i landet. Tro meg å skrive forelegg og bøter er vel noe av det kjedeligste man gjør i det yrket. Anonymkode: fcb95...df6
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2019 #17 Skrevet 11. oktober 2019 Etter perioden med midlertidig bevæpning der det gikk av vådeskudd på politikontor landet rundt, inkludert folk som skjøt i speilet da de poserte for seg selv, har politiuniform blitt mer som kostyme i mitt hode. Klovnekostyme 😁 Så kostymer står i hvertfall ikke noe tilbake for politiuniform. Men brannmenn stiller i en annen liga i min bok. Anonymkode: 59cea...9e1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2019 #18 Skrevet 11. oktober 2019 På 16.09.2019 den 19.32, AnonymBruker skrev: Gjelder det også uniform som er kostyme? F.eks om man er middelalderentusiast og deltar i middelalderleker? Tenker på kostymer som ser troverdige ut og ikke kostymer som ser ut som de er kjøpt for å bli kastet etter bruk. Anonymkode: 29006...46a Finnes nok dem som tenner på uniform uten at personen i uniformen er i tjeneste. For min del er det kombinasjonen uniform og mannen inni uniformen som er tiltalende. Tollere som visiterer er det ultimate turn ON da 🙂 Anonymkode: 4e669...026
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå