Gå til innhold

Spørsmål til damer som tenner på menn i uniform.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjelder det også uniform som er kostyme? F.eks om man er middelalderentusiast og deltar i middelalderleker?  Tenker på kostymer som ser troverdige ut og ikke kostymer som ser ut som de er kjøpt for å bli kastet etter bruk. 

Anonymkode: 29006...46a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For min del så gjelder det politi, militær, brannvesen.

Kostymer ER kostymer:) 

Anonymkode: 66905...d07

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

For min del så gjelder det politi, militær, brannvesen.

Kostymer ER kostymer:) 

Anonymkode: 66905...d07

Takk. Angående politi. Teller det om man er politijurist?  Man har da politiuniform. 

TS

Gjest Anonym Bruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Takk. Angående politi. Teller det om man er politijurist?  Man har da politiuniform. 

TS

Hvorfor akkurat politi ?     Hva m/ flygere, kapteiner, securitas, buss-sjåfører, etc.    Er vel ikkje bare uniformen med går vel også på tittel. 

Skrevet
2 minutter siden, Anonym Bruker said:

Hvorfor akkurat politi ?     Hva m/ flygere, kapteiner, securitas, buss-sjåfører, etc.    Er vel ikkje bare uniformen med går vel også på tittel. 

Ikke så mye tittelen i seg selv men hva den innebærer: Det skal være et yrke med action, risiko, mot og muskelbruk - for å beskytte de svake og vergeløse.

Anonymkode: a480f...d46

• Liker 1
Gjest Anonym Bruker
Skrevet (endret)
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke så mye tittelen i seg selv men hva den innebærer: Det skal være et yrke med action, risiko, mot og muskelbruk - for å beskytte de svake og vergeløse.

Anonymkode: a480f...d46

OK !   Hva risko og muskelbruk angår, så er det   yrker hvor de utsettes for  langt  større risiko og   muskelbruk en som  anvendes  i politiet.     Kan nevne yrker som fiskere, Langtransport - sjåfører,  annleggsarbeidere,  Bønder. etc.

Endret av Anonym Bruker
Skrevet
1 time siden, Anonym Bruker skrev:

Fordi der er sexy med politi og militær. Liker militær svært godt.

Er ikke det samme som en bussjåfør uniform nei..

Anonymkode: 45430...3ea

• Liker 1
Gjest Anonym Bruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Fordi der er sexy med politi og militær. Liker militær svært godt.

Er ikke det samme som en bussjåfør uniform nei..

Merk dere det folkens !    En politimann  blir sett på som sexy når de står og  skriver ut saftige  forelegg og gjir  bøter fordi ein har  "bikket over"  fartsgrensen m/ noen uskyldige kilometer formye.     

Skrevet

Ikke kostymer for min del, men arbeidsuniform.

Spesielt tennende er militæruniform fordi det oser styrke, maskulinitet, makt og kontroll. Jeg datet en som jobbet i militæret da jeg var 20 og han levde opp til de tankene til de grader. Det var hett, og han viste en enorm kontroll og viljestyrke hele tiden! 

Anonymkode: f0aaa...483

• Liker 2
Skrevet
2 hours ago, Anonym Bruker said:

Langtransport - sjåfører

🤣

Anonymkode: 67134...8b5

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

🤣

Anonymkode: 67134...8b5

Ser for meg "uniformen" deres. En t-skjorte med "Hansens Langtransport AS" i 2 størrelser for liten som ikke dekker ølmagen som alene veier 10kg,tresko og buksa som glir ned og viser sprekken....skikkelig tent blir jeg...

Blir skik

• Liker 4
Skrevet (endret)

Politiuniform (ikke kostyme) er utrolig sexy 😍 blir helt satt ut enkelte ganger ☺️

Endret av Jemma
Skrevet
12 timer siden, Anonym Bruker skrev:

OK !   Hva risko og muskelbruk angår, så er det   yrker hvor de utsettes for  langt  større risiko og   muskelbruk en som  anvendes  i politiet.     Kan nevne yrker som fiskere, Langtransport - sjåfører,  annleggsarbeidere,  Bønder. etc.

Javel, men synes du en skitten og stinkende felleskjøpet kjeledress er like sexy som en sexy politiuniform? 

Skrevet

Dominante yrker med uniform som politi, brannmenn og militær= sexy for min del...

Anonymkode: f69f7...e14

Skrevet

Jeg jobber med uniformerte menn/kvinner. Uniform kan være sexy, men kun om den inni uniformen er flott i utgangspunktet. Det beste er når uniformen går av og det åpenbarer seg en muskuløs og deilig fyr 😉. Viser det seg at personen har en fresh klesstil sivilt så er ofte vedkomne sexy i uniform. Er han derimot en gubbete type i klesveien, så sees det gjerne på uniformen også. Litt kort og vid eller trang bukse, dvs. dårlig tilpasset = usexy 

Anonymkode: 3c5f3...34a

• 4 uker senere...
Skrevet
På 16.9.2019 den 21.28, Anonym Bruker skrev:

Merk dere det folkens !    En politimann  blir sett på som sexy når de står og  skriver ut saftige  forelegg og gjir  bøter fordi ein har  "bikket over"  fartsgrensen m/ noen uskyldige kilometer formye.     

Ja for det er sånn ca. det eneste politiet driver med her i landet. Tro meg å skrive forelegg og bøter er vel noe av det kjedeligste man gjør i det yrket.

Anonymkode: fcb95...df6

Skrevet

Etter perioden med midlertidig bevæpning der det gikk av vådeskudd på politikontor landet rundt, inkludert folk som skjøt i speilet da de poserte for seg selv, har politiuniform blitt mer som kostyme i mitt hode. Klovnekostyme 😁 Så kostymer står i hvertfall ikke noe tilbake for politiuniform. Men brannmenn stiller i en annen liga i min bok.

Anonymkode: 59cea...9e1

Skrevet
På ‎16‎.‎09‎.‎2019 den 19.32, AnonymBruker skrev:

Gjelder det også uniform som er kostyme? F.eks om man er middelalderentusiast og deltar i middelalderleker?  Tenker på kostymer som ser troverdige ut og ikke kostymer som ser ut som de er kjøpt for å bli kastet etter bruk. 

Finnes nok  dem som tenner på uniform uten at personen i uniformen er i tjeneste. For min del er det kombinasjonen uniform og mannen inni uniformen som er tiltalende. Tollere som visiterer er det ultimate turn ON da 🙂 

Anonymkode: 4e669...026

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...