MrPilo Skrevet 16. september 2019 #1 Skrevet 16. september 2019 Kjenner et kjærestepar, de kommuniserer ofte slik på Facebookveggen til hverandre : "denne kjolen var pen" med nettside med kjole. Eller : "katta ringte, hun vil ha kyllingpizza til middag i dag." Eller :"dette pene huset ligger på Finn nå". Jeg synes dette er rart. Det hadde vært så mye mindre rart om det var en venn av de som postet en slik link til en bolig på veggen deres men... Er kanskje bare jeg som er for kritisk 🤣🤣🤣 2
GammelKaktus Skrevet 16. september 2019 #3 Skrevet 16. september 2019 Skikkelig sært, jeg har et slikt par på facebook fra jobb... De prater mer sammen på facebook enn hva jeg har sett de gjør i virkeligheten, da prater de jo ikke.. 4
Hoppetaujenta Skrevet 16. september 2019 #4 Skrevet 16. september 2019 Kjente et nytt kjærestepar som holdt på sånn. Godt voksne som de var OG samboere. De satt i samme huset, samme rommet og skrev klissklass kjærestemeldinger til hverandre. Det blir for mye altså... 4
KittySnow Skrevet 16. september 2019 #5 Skrevet 16. september 2019 Eg syns det er utrolig kleint å lese sånnt 🙈🙈 Altså er samlivet deres så klissete og flott, så hadde ikke behovet for å kommunisere på fb veggen vært der. 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2019 #6 Skrevet 17. september 2019 15 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Kjente et nytt kjærestepar som holdt på sånn. Godt voksne som de var OG samboere. De satt i samme huset, samme rommet og skrev klissklass kjærestemeldinger til hverandre. Det blir for mye altså... Jeg kjenner et GIFT par som holdt på sånn. Bor i samme hus, er sammen dag ut og dag inn. Likevel all denne kommunikasjonen på FB... Nå nylig avsluttet mannen FB-kontoen sin og skrev på Instagram: "SÅ deilig å kutte FB og alt annet SoMe-mas😀". Han som var verst på FB, ikke kona. Og Instagram er fortsatt SoMe. Mannen er 50 btw😬 Anonymkode: e9bc6...4ec 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2019 #7 Skrevet 17. september 2019 Slikt er sååå slitsomt og rart! Et nyforelska, voksent par - der hun ene hadde bytta fra mann til dame som partner - skrev statuser heeeleee tida om og til hverandre. Selv om de var i samme rom. Om 'alt' de gjorde. Måtte bare skjule fb-statuser en stund for hun ene der som jeg har på vennelisten, for jeg var sekunder unna å foreslå at de heller skulle sette opp et webkamera i stua slik at de lettere kunne kringkaste livet sitt til hele verden.... 🤪 Anonymkode: 32e92...c5e
Måbarefåsiat... Skrevet 17. september 2019 #8 Skrevet 17. september 2019 La nå folk få gjøre som de vil. 2
visp Skrevet 17. september 2019 #9 Skrevet 17. september 2019 At det finnes én sånn tulling kan jeg godt tro på, men to? Jeg hadde nok ikke klart å la være å kommentere.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2019 #10 Skrevet 17. september 2019 dette er en god tegn at de kommer til å slå opp snart 🙁 hadde en vennepar på FB som var stadig «dagens treningsøkt med min kjære» og «beste kjæreste ei kunne ønske seg» og alle mulige sånn type public display. Også - vipps - var de ikke sammen lengre. Da fant hun visst ennå bedre kjæreste.. Anonymkode: 04829...9f8 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2019 #11 Skrevet 17. september 2019 On 9/16/2019 at 7:31 PM, MrPilo said: Kjenner et kjærestepar, de kommuniserer ofte slik på Facebookveggen til hverandre : "denne kjolen var pen" med nettside med kjole. Eller : "katta ringte, hun vil ha kyllingpizza til middag i dag." Eller :"dette pene huset ligger på Finn nå". Jeg synes dette er rart. Det hadde vært så mye mindre rart om det var en venn av de som postet en slik link til en bolig på veggen deres men... Er kanskje bare jeg som er for kritisk 🤣🤣🤣 Wow. Kleint. Særlig den med katten. Men ja, har noen slike vennepar selv, men de er hovedsaklig folk fra USA som jeg ble kjent med da jeg var utvekslingsstudent. Anonymkode: 5b36f...65f
AnonymBruker Skrevet 17. september 2019 #12 Skrevet 17. september 2019 Som de her? https://imgur.com/a/ZAVgvi8 Anonymkode: d5ffa...fca
AnonymBruker Skrevet 17. september 2019 #13 Skrevet 17. september 2019 Snart blir det kleint om noen sier noe som helst fint til deg. Nordmenn må løsne opp litt. Slapp av. Anonymkode: cb29d...cd4
visp Skrevet 17. september 2019 #14 Skrevet 17. september 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Snart blir det kleint om noen sier noe som helst fint til deg. Nordmenn må løsne opp litt. Slapp av. Anonymkode: cb29d...cd4 Er det å løsne opp? Å sitte og taste til hverandre på hver sin greie? I samme rom, men pokker så langt fra hverandre. Tragisk. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå