Frøkenstabeist Skrevet 16. september 2019 #1 Skrevet 16. september 2019 Er det noen her som har gått kurset "Grunnutdanning i ledelse" på BI? Vurderer seriøst å ta dette ved siden av jobb til neste år. Men skulle gjerne hatt noen synspunkter på kurset fra noen som har tatt det.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2019 #2 Skrevet 16. september 2019 skal du betale det selv? da synes jeg egentlig det er for dyrt. jeg likte godt bedøk, personalledelse og til dels markedsføringskanaler/logistikk. men faget ledelse i teori og prakis var bortkastet og kjedelig. hva meg å ta bedøk på en off.skole som nettstudie, og kun betale semesteravgift? noen har også ledelsefag; sjekk ut feks uit. Anonymkode: 0d1b2...524
Frøkenstabeist Skrevet 16. september 2019 Forfatter #3 Skrevet 16. september 2019 Tror ikke jeg får stipend så jeg må nok betale det selv ja. Mulig jobben dekker noe for meg. Det var kjekt med tilbakemelding, for ledelse i teori og praksis syns jeg hørtes mest spenennde ut Ca hvor mye tid brukte du i uka på studiene?
AnonymBruker Skrevet 16. september 2019 #4 Skrevet 16. september 2019 1 time siden, Frøkenstabeist skrev: Tror ikke jeg får stipend så jeg må nok betale det selv ja. Mulig jobben dekker noe for meg. Det var kjekt med tilbakemelding, for ledelse i teori og praksis syns jeg hørtes mest spenennde ut Ca hvor mye tid brukte du i uka på studiene? veldig lite; jeg var ikke en flittig student🙈og to eksamener var hjemmeeksamen. bedøk var tyngst, der hadde vi skoleeksamen. der bør du jobbe mye med oppgaver; jeg lærte ikke særlig ved å lese pensum i det faget(leste lite) Anonymkode: 0d1b2...524
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå