Gå til innhold

Noen som har tatt Grunnutdanning i ledelse på BI?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har gått kurset "Grunnutdanning i ledelse" på BI? 

Vurderer seriøst å ta dette ved siden av jobb til neste år. Men skulle gjerne hatt noen synspunkter på kurset fra noen som har tatt det. 

Skrevet

skal du betale det selv? da synes jeg egentlig det er for dyrt. jeg likte godt bedøk, personalledelse og til dels markedsføringskanaler/logistikk. men faget ledelse i teori og prakis var bortkastet og kjedelig. hva meg å ta bedøk på en off.skole som nettstudie, og kun betale semesteravgift? noen har også ledelsefag; sjekk ut feks uit.

Anonymkode: 0d1b2...524

Skrevet

Tror ikke jeg får stipend så jeg må nok betale det selv ja. Mulig jobben dekker noe for meg. 

Det var kjekt med tilbakemelding, for ledelse i teori og praksis syns jeg hørtes mest spenennde ut :) 

Ca hvor mye tid brukte du i uka på studiene? 

Skrevet
1 time siden, Frøkenstabeist skrev:

Tror ikke jeg får stipend så jeg må nok betale det selv ja. Mulig jobben dekker noe for meg. 

Det var kjekt med tilbakemelding, for ledelse i teori og praksis syns jeg hørtes mest spenennde ut :) 

Ca hvor mye tid brukte du i uka på studiene? 

veldig lite; jeg var ikke en flittig student🙈og to eksamener var hjemmeeksamen. bedøk var tyngst, der hadde vi skoleeksamen. der bør du jobbe mye med oppgaver; jeg lærte ikke særlig ved å lese pensum i det faget(leste lite)

Anonymkode: 0d1b2...524

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...