AnonymBruker Skrevet 16. september 2019 #1 Skrevet 16. september 2019 Det har allerede gått over tre uker siden søknaden ble sendt, men likevel har jeg ikke fått svar. Det står beregnet svar i slutten av oktober. Det er utrolig lang tid. Anonymkode: 25450...3e0
Hjulvisp Skrevet 16. september 2019 #2 Skrevet 16. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det har allerede gått over tre uker siden søknaden ble sendt, men likevel har jeg ikke fått svar. Det står beregnet svar i slutten av oktober. Det er utrolig lang tid. Anonymkode: 25450...3e0 Det opplevde jeg og i fjor, enda jeg søkte i good tid..Pengene kom til slutt, men upraktisk og vanskelig hvis man ikke har noen å låne fra til husleie f.eks...
AnonymBruker Skrevet 16. september 2019 #3 Skrevet 16. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det har allerede gått over tre uker siden søknaden ble sendt, men likevel har jeg ikke fått svar. Det står beregnet svar i slutten av oktober. Det er utrolig lang tid. Anonymkode: 25450...3e0 Det er nok fordi du søkte sent. Lånekassen har generelt lang behandlingstid. Om du skal fortsette på studiet til neste år lønner det seg å søke allerede i mai og betale semesteravgift så fort den kommer opp i Studentweb. Da har du lånet på konto i august. Anonymkode: 5ae8f...cd2 1
Oddy Skrevet 16. september 2019 #4 Skrevet 16. september 2019 Dette problemet hadde jeg også. Jeg søkte i juni men fikk ikke min godkjent før i september. Dette er dessverre svært vanlig hos mange. 1
solmåneogstjerner Skrevet 16. september 2019 #5 Skrevet 16. september 2019 (endret) 2 minutter siden, Oddy skrev: Dette problemet hadde jeg også. Jeg søkte i juni men fikk ikke min godkjent før i september. Dette er dessverre svært vanlig hos mange. Og jeg søkte i mai og fikk det ikke før i oktober det ene året. Når jeg ringte dem så sa de bare at jeg måtte leve på sparepenger. (Som jeg ikke hadde...) Og da skulle jeg til og med ha penger i løpet av sommeren, pga fødselsstipend. Gikk nesten fem måneder uten penger som jeg hadde krav på. Fikk etterbetalt da, men det var rimelig trangt der i noen måneder.. Endret 16. september 2019 av solmåneogstjerner
AnonymBruker Skrevet 16. september 2019 #6 Skrevet 16. september 2019 Jeg måtte vente 7-8 uker på å få min søknad behandlet. Det går vanligvis ikke så sakte, men hvis du søker om utenlandsstøtte, eller har noen spesielle situasjoner må de gå gjennom søknaden manuelt i stedet for automatisk. Anonymkode: e0d41...d92
AnonymBruker Skrevet 16. september 2019 #7 Skrevet 16. september 2019 Det er veldig lang tid å vente på penger for en student. Jeg hadde sommerjobb så litt penger har jeg spart, men det begynner å bli tomt. Er alenemor og borteboer. Ingen spesielle grunner til hvorfor det skal ta sånn tid. Anonymkode: 25450...3e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå