Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Moni_que
Skrevet

Får man bare tak i dette merket i Frankrike? Noen som vet det??

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Sephora er jo navn på en kjede, så jeg antar at du vil finne disse produktene i alle butikkene i kjeden?

Ifølge hjemmesiden finnes Sephora i Frankrike, Italia, Spania, Polen, Tsjekkia, Canada, USA og Kina.

Skrevet

Sephora er en kjede som selger sminke og parfyme i USA iallefall, kan ikke huske at de hadde et eget merke som het Sephora, men kan jo være at jeg husker feil.

Sjekk www.sephora.com

Skrevet

Jo, stemmer at de har sitt eget merke, er et "billig"-merke på lik linje med feks H&M . Har blant annet et stort utvalg i øyeskygger og sånne småflasker med neglelakk.

Tviler derimot på at du får det andre steder enn på Sephora.

Skrevet

Har aldri sett de produktene noe annet sted enn i deres butikker. Har ikke prøvd noe særlig av de heller. Men de har svært gode makeup børster o.l. etter prisen synes jeg.

Enkelte av de andre varene ser litt "billige" ut, uten at jeg skal si noe som helst om kvaliteten av den grunn. Masse morsomme farger og etuier da!

Og så har de endel veldig bra toalettmapper!

Skrevet
Enkelte av de andre varene ser litt "billige" ut' date=' uten at jeg skal si noe som helst om kvaliteten av den grunn[/quote']

??? Såvidt jeg husker har de jo bare merkevarer der, som Dior, Chanel, Calvin Klein etc. etc. Kan ikke skjønne hvilke merker som ser billige ut i Sephora-butikkene.

Skrevet

Jeg kjøpte pinsett til å nappe øyenbryn på sephora når jeg var i new york for fem år siden. kostet en del, men er verdens beste!!!! Denne kommer jeg til å ha livet ut, vet ikke hva jeg skulle ha gjort om jeg skulle miste den :(

Skrevet

Noen av varene hos Sephora er billigere ja, blant annet deres eget merke "Sephora Collection" eller noe sånt.

Vareutvalget i de Sephorabutikkene jeg har vært i har variert fra merker som er relativt ukjente og billigere, som retter seg mot yngre brukere (Sugar Cosmetics for eksempel, både prismessig og designmessig) til Sisheido, Chanel og Biotherm.

Men det er jo godt mulig at dette varierer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...