AnonymBruker Skrevet 16. september 2019 #1 Skrevet 16. september 2019 Åbare få frysningerav en perso uten at vedkommende direktr har gjort deg noe? Det er ei jeg gikk på samme skole som. Synes hun har så skummelt utseende og oppførsel. Jeg bare klarer ikke å sette fingeren på det. Hun hadde lyst å være venninna mi, jeg var alltid hyggelig, bare ikke så imøtekommende forrdi jeg ble uvel av henne. Det viste seg at hun var "sjalu" for når jeg var ute med andre uten å si ifra, så ble hun sur og kunne konfrontere. Da ungikk jeg enda mer. Er det flere som har følt slik om noen? Det er forresten helt merkelig hvordan disse merker at du ungår dem. Slev har jeg aldri maset mer på eller oppsøkt folk jeg ikke har følt meg velkommen med, men virket som om hun fikk det med seg så fort jeghadde vært med andre Anonymkode: a5bb4...880
AnonymBruker Skrevet 16. september 2019 #2 Skrevet 16. september 2019 Tror ikke det er så uvanlig. Jeg har det sånn med enkelte, føler at jeg ønsker å unngå noen, at de kanskje ikke vil meg vel. Har det sånn med en av naboene her jeg bor, selv om jeg ikke kjenner henne noe særlig. Anonymkode: 5d5ef...ff6
GjestSiden2006 Skrevet 16. september 2019 #3 Skrevet 16. september 2019 Redd er vel ikke rett overskrift, mange klikker inn å ser innlegget å tenker dette var jo ikke samsvar vel...uvel og ukomfortabel ja, men ikke redd.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2019 #4 Skrevet 16. september 2019 Min forhenværende venninne fra tidlig barndom og skolen tenker jeg sånn om. Plutselig en dag i 5 klasse på barneskolen dumpet hun meg og greit nok det-er ikke det jeg tenker på- jeg var for usikker og barnslig for henne- vi vokste vel fra hverandre så er ikke bitter for det nå bare det at fom den dagen så var hun ondskapsfull mot meg. Mobbet meg både psykisk og fysisk - akkurat som om hun mislikte at jeg var skjør og usikker som person.. Men dette er nå ganske mange år siden. Med tiden så jeg ganske lite til henne og glad er jeg for det. Og når jeg iblant møter henne ute grøsser jeg- for jeg kan jeg se i sideblikket at hun betrakter meg med et ondt og kaldt blikk - uansett hvor jeg møter på henne så merker jeg at hun betrakter meg inngående på en ond måte og jeg viker instinktivt unna henne. Jeg er ganske sikker på at hun vil ikke meg noe godt. jeg har lest om personer som er besatt av det onde og med henne får jeg samme følelse. Kulde og ondhet. Tror jeg er magnet for slikt. Anonymkode: 06496...f21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå