AnonymBruker Skrevet 16. september 2019 #1 Skrevet 16. september 2019 Ingen spoilere! Noen flere som følger med på norsk sendeskjema? Synes denne sesongen er veldig spennende, og har fått veldig sansen for både Molly-Mae og Tommy og Curtis og Maura. Spent på hvordan det går videre! Amber og Anna synes jeg virker utrolig umodne... Anonymkode: aa8f4...50d
AnonymBruker Skrevet 16. september 2019 #2 Skrevet 16. september 2019 Jeg følger med! Love Island er god underholdning. Men jeg har ikke sett lenger enn til episode 23 ennå, så der for tør jeg ikke henge i tråden her. Er helt enig i at Amber og Anna viker umodne. Anna er vel 28, er hun ikke? Anonymkode: ec91a...afb
AnonymBruker Skrevet 16. september 2019 #3 Skrevet 16. september 2019 En skikkelig bra sesong! Skulle ønske norsk reality kunne vært like bra. Anonymkode: 51e67...e01
AnonymBruker Skrevet 17. september 2019 #4 Skrevet 17. september 2019 Anna og Amber er veldig umodne. Blir flau over blikkene og ansiktsuttrykkene de sender. Det beste var når Anna reagerte så sterkt på at Michael hadde dumpet Amber i forhold til Johanna. Men hallo!? Anna gjorde jo akkurat det samme! Heier på Curtis og Maura! Anonymkode: 3b8b7...ec6
AnonymBruker Skrevet 17. september 2019 #5 Skrevet 17. september 2019 17 timer siden, AnonymBruker skrev: En skikkelig bra sesong! Skulle ønske norsk reality kunne vært like bra. Anonymkode: 51e67...e01 Den norske versjon var helt krise! Håper tv2 gjør en LITT bedre jobb ifh til produksjonen, villaen og finner litt spennende deltakere. Anonymkode: 3b8b7...ec6
AnonymBruker Skrevet 17. september 2019 #6 Skrevet 17. september 2019 Heier på Curtis og Maura😍 Har stalket litt på insta, og dem er tydeligvis fortsatt sammen😁 Anonymkode: 3e945...d3d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå