AnonymBruker Skrevet 16. september 2019 #1 Skrevet 16. september 2019 Ref. denne saken Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke vet hvordan dette evt vil påvirke meg som forbruker og privatperson, hvor lenge det vil påvirke eller om noe endrer seg i det hele tatt. Kan det være lurt å ta noen forholdsregler her, bare sånn i tilfelle? Evt hvilke? Anonymkode: c9377...382
Mrs Robinson Skrevet 16. september 2019 #2 Skrevet 16. september 2019 Følger med her. Artikkelen sier lite om hvordan dette kan påvirke privatøkonomien. MEN: nå har også jeg og mannen jobber som ikke blir påvirket av oljeindustrien. Vi har lagt opp en privatøkonomi der vi skal klare oss fint selv via boligprisfall, renteøkninger etc. Så bekymret er jeg ikke
AnonymBruker Skrevet 16. september 2019 #3 Skrevet 16. september 2019 Det er nok lurt å ta forholdsregler, oljekrisen var en stor smell som fikk store konsekvenser for arbeidsplasser og folks økonomi. Og selv om mye har bedret seg, er det ennå litt ettervirkninger fra oljesmellen. Kommer det en like stor smell til, så kan resensjonen bli dypere enn forrige gang, rett og slett fordi Norge har litt mindre buffer å gå på neste gang. Som alltid: Sørg for å ha en solid bufferkonto og/eller sørg for å betale ned lån hvis man skulle miste jobben. Kvitt deg med abonnementer/tjenester man strengt tatt ikke trenger og spar heller pengene. Anonymkode: 06619...5b5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå