AnonymBruker Skrevet 16. september 2019 #1 Skrevet 16. september 2019 Hei, Lurt å føre opp politiske verv på CVen som kampanjeleder i bydelsforeningen? Anonymkode: 8fe15...29d
AnonymBruker Skrevet 16. september 2019 #2 Skrevet 16. september 2019 Ingen? 🤔 Anonymkode: 8fe15...29d
solmåneogstjerner Skrevet 16. september 2019 #3 Skrevet 16. september 2019 Gjør først litt research på de som skal gå gjennom søknaden/vurdere deg. Om du representerer rødt og den som skal behandle søknaden er med i frp, så kan det være negativt. Om dere har noenlunde samme syn så kan det være positivt. 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2019 #4 Skrevet 16. september 2019 Nei, nei, nei Kaster alltid søknader fra sånne idioter Anonymkode: 8c140...da5
Grandidosa83 Skrevet 16. september 2019 #5 Skrevet 16. september 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei, Lurt å føre opp politiske verv på CVen som kampanjeleder i bydelsforeningen? Anonymkode: 8fe15...29d Jeg ville gjort det hvis det var for et et parti i spekteret mellom AP og Høyre. Personlig er jeg FRPer og ville tenkt at det ville kunne medføre unødvendig "friksjon" mot en lesers egne standpunkt. Ville tenkt på samme måte SV/Rødt/MDG. Selvfølgelig: Bor du et sted / det er innenfor et fagfelt hvor ståstedet ditt har stor grad av aksept kan det selvfølgelig være unntak..
AnonymBruker Skrevet 16. september 2019 #6 Skrevet 16. september 2019 11 minutter siden, Grandidosa83 skrev: Jeg ville gjort det hvis det var for et et parti i spekteret mellom AP og Høyre. Personlig er jeg FRPer og ville tenkt at det ville kunne medføre unødvendig "friksjon" mot en lesers egne standpunkt. Ville tenkt på samme måte SV/Rødt/MDG. Selvfølgelig: Bor du et sted / det er innenfor et fagfelt hvor ståstedet ditt har stor grad av aksept kan det selvfølgelig være unntak.. Det er Høyre 😊 Anonymkode: 8fe15...29d
AnonymBruker Skrevet 16. september 2019 #7 Skrevet 16. september 2019 Men kan man oppføre det politiske vervet og skrevet for eksempel Kampanjeleder, 2019 - Politisk parti - bydelsforening Anonymkode: 8fe15...29d
Grandidosa83 Skrevet 16. september 2019 #8 Skrevet 16. september 2019 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er Høyre 😊 Anonymkode: 8fe15...29d Da ville jeg ført det opp. Ingen tvil. Husk at for mange teller det positivt at man helte øl gratis for diverse studentorganisasjoner i sene nattetimer i studietiden.. Tenker Høyre trumfer det med stil. 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2019 #9 Skrevet 16. september 2019 Jeg tenker at det avhenger av stillingen du søker på, og hvilket parti det er. Normale parti er null stress å føre opp, men hadde jeg fått søknad fra en bompengeaksjonist hadde jeg helt ærlig sortert den i nei-bunken ganske raskt. Utrolig kverulerende og trangsynte folk. Anonymkode: 7e3b4...d22
AnonymBruker Skrevet 16. september 2019 #10 Skrevet 16. september 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg tenker at det avhenger av stillingen du søker på, og hvilket parti det er. Normale parti er null stress å føre opp, men hadde jeg fått søknad fra en bompengeaksjonist hadde jeg helt ærlig sortert den i nei-bunken ganske raskt. Utrolig kverulerende og trangsynte folk. Anonymkode: 7e3b4...d22 Er du som er trangsynt når du er villig til å diskriminere jobbsøkere på bakgrunn av partitilhørighet. Anonymkode: aeb22...bc7 2
AnonymBruker Skrevet 16. september 2019 #11 Skrevet 16. september 2019 4 timer siden, Grandidosa83 skrev: Da ville jeg ført det opp. Ingen tvil. Husk at for mange teller det positivt at man helte øl gratis for diverse studentorganisasjoner i sene nattetimer i studietiden.. Tenker Høyre trumfer det med stil. Tusen takk! Da fører jeg det opp på CVen 😊 Anonymkode: 8fe15...29d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå