AnonymBruker Skrevet 16. september 2019 #1 Del Skrevet 16. september 2019 Hvor gamle var dine barn da de helt hadde mistet interesse for å leke med sandkasse? Anonymkode: 0a687...550 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2019 #2 Del Skrevet 16. september 2019 0 år og 7-8. Barn er ikke barn like. Anonymkode: ea0ac...c34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 16. september 2019 #3 Del Skrevet 16. september 2019 I barnehagen lekte de i sandkassen sammen med de andre helt til de sluttet der til skolestart. Hjemme sluttet de vel et år eller så tidligere. På skolen er det sandkasse og sandkasseleker og jeg ser at i alle fall førsteklassingene bruker det mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2019 #4 Del Skrevet 16. september 2019 På skolen leker førsteklassingene litt i sandkassa. Så fem-seks år? Men døtrene mine leker jo fortsatt i sanda på stranda, og vil gjerne ha bøtte og spade med der, de er 8 og 11. Anonymkode: e9a89...f57 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
labine Skrevet 16. september 2019 #5 Del Skrevet 16. september 2019 Jentungen drev med sandkasse hjemme iallefall hele småskolen. Men vi har lekestue ved siden av sandkassa med kjøkkenkrok. Det var ikke akkurat ren sandkasselek, hun lagde mye mat ved hjelp av sanda. Har også et lite lekebord som er beregnet til å være ute og et par stoler. Også noen figurer med litt størrelse på som vi kjøpte som sandkasseleker. Jentungen lagde stort sett mat til dem. Så jeg anbefaler egentlig å ha en liten lekestue ved siden av sandkassa med kjøkkenting i. Gjerne ting fra eget kjøkken - det har vært de tingene som har vært mest poppis å leke med. Og også et bord og noen stoler. Dessuten er lekestua perfekt til å pakke bort uteleker i på vinteren - både for å rydde bort og lett å finne fram for unga på våren ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 16. september 2019 #6 Del Skrevet 16. september 2019 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: På skolen leker førsteklassingene litt i sandkassa. Så fem-seks år? Men døtrene mine leker jo fortsatt i sanda på stranda, og vil gjerne ha bøtte og spade med der, de er 8 og 11. Anonymkode: e9a89...f57 Tenker det samme, men akkurat på stranda kan til og med gamlemor synes det er gøy å bygge sandslott og demninger... 13-åringen også. Men sandkassa ble uinteressant omtrent første året på skolen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 16. september 2019 #7 Del Skrevet 16. september 2019 Stranda er annerledes ja, der leker selv 10-åringen og 8-åringen i sanden. Men å bygge sandslott er jo for alle aldre og ikke helt det samme som sølekaker i sandkassen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2019 #8 Del Skrevet 16. september 2019 Sønnen min på 8 bruker fortsatt sandkassa i hagen, men interessen kommer og går. Noen ganger er det hver dag i en uke, så kan det gå noen uker til neste gang. Det er jo så mye annet gøy å drive med også. Men når de først er i gang har de det kjempegøy der, hovedsakelig med å lage "mat". Naboguttene på 10 og 11 er også med. Anonymkode: e82fc...dc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå