AnonymBruker Skrevet 16. september 2019 #1 Skrevet 16. september 2019 Jeg bor i ett annet europeisk land. Derfor har jeg to SIM kort til min telefon, ett norsk og ett fra her. Jeg flyttet mitt norske SIM kort inn i min telefon i går, og la mitt andre SIM kort på ett lurt sted. Nå kan jeg ikke finne det, og jeg skal få svar fra en jobb i dag. Har vært på intervju og jeg har en følelse at jeg får jobben. De skulle ringe meg. Men uten SIM kortet kan jeg ikke få den samtalen! Jeg skal endevende leiligheten snart, men hvis jeg ikke finner SIM kortet, det er jo også veldig lite, hva gjør jeg? Er det frekt å sende en email, og be dem ringe meg på det norske nummeret eller sende en email? Det føles litf ut som at hvis jeg gjør det så viser det at jeg ikke er så organisert og strukturert som jeg gav inntrykk av på intervjuet. Jeg har klart å miste ett SIM kort. Anonymkode: 3d8ee...343
Gjest Skogrose Skrevet 16. september 2019 #2 Skrevet 16. september 2019 Jeg ville sendt en e-post med forespørsel om å benytte det norske telefonnummeret. Du trenger ikke å fortelle at du har mistet det. Det kan jo være flere grunner til det😊.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2019 #3 Skrevet 16. september 2019 Kan også forklares med en hvit løgn om at du har vært utsatt for tyveri. Anonymkode: 1883b...21b
AnonymBruker Skrevet 16. september 2019 #4 Skrevet 16. september 2019 Om jeg forstår deg rett så er det det andre (utenlandske) sim kortet som du ikke finner? Da ville jeg tatt kontakt med operatøren ASAP for å få et nytt simkort. Om du er heldig så har du en av de litt større leverandørene med fysiske butikker der man ofte kan få simkort på stedet. Litt verre om det er det norske simkortet, da må du bestille og få tilsendt, så det kan ta noen dager. Ville uansett ringt dem og henvist til ditt norske nr. sånn for sikkerhets skyld. Anonymkode: f8418...89e
Gnå Skrevet 16. september 2019 #5 Skrevet 16. september 2019 Ring til arbeidstedet (lån en telefon) og si at telefonen fin er ødelagt. Spør om de kan 1) svare deg der og da. 2) svare deg hvis du ringer opp senere. 3) bruke nummeret til en venn el l. som du kan henge med. eller 4) sende deg e-post.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå