AnonymBruker Skrevet 16. september 2019 #1 Skrevet 16. september 2019 Jeg har tre katter, en av dem er fra dyrebeskyttelsen, og to av dem - barna hennes - er født hos meg. Katten som er fra dyrebeskyttelsen har helt klart mer urolige drømmer enn de to andre. De to andre kan rykke litt i i søvne, men hun kan plutselig hoppe til som om hun virkelig skvetter i drømme. Hun har også laget lyder noen ganger og våknet forfjamset. Alt jeg vet om henne er at hun er født ute, ble så tatt inn, skilt fra moren og plassert i et av dyrebeskyttelsens fosterhjem. Hun må ha vært litt vant med folk da fosterhjemmet fikk henne, men hun var alltid sånn at hun ville gjemme seg under møbler når noen kom, og ville helst ikke inn i stua, hun holdt seg for det meste i gangen der kattene hadde "soverommmet" sitt. Hun ble veldig fort vant til meg og huset her, men har det fortsatt med å være skvetten, og skvetter altså i søvne. Hun liker heller ikke at jeg klapper henne ovenfra når hun går på gulvet, da synker hun liksom sammen istedenfor å stange mot hånda mi slik som de andre kattene gjør. Når hun skjønner at det er meg etter en stund blir hun mer normal, men det er som dette trigger noe hos henne først. Jeg har hatt henne i 9 år nå, så det er rart dette ikke går bort.... Virker som hun har traumer som aldri blir helt borte, hva tror dere? Anonymkode: 8a14d...638
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå