Gå til innhold

Et jeg sprø om jeg avtaler Tinder date for sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurdere å møte en for sex hjemme hos meg selv. Er dette veldig vågalt? 

Anonymkode: 2d86c...e3f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja spørs. Men pass litt på det ikke er en utro person da

Anonymkode: 2f5bb...75a

Skrevet

Og ville vært ovs hvem du knuller. Hva om det er en nekrofil, pedo, morder, narkodealer, psykopat, bipolar, voldtektforbryter??? Hva vet du om denne personen? Jo mindre han har sixpac og ser ut som tier, men det kan fortsatt være galt med mennesker :) 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og ville vært ovs hvem du knuller. Hva om det er en nekrofil, pedo, morder, narkodealer, psykopat, bipolar, voldtektforbryter??? Hva vet du om denne personen? Jo mindre han har sixpac og ser ut som tier, men det kan fortsatt være galt med mennesker :) 

Wow! Du la bipolar med alvorlig kriminelle... Herlig menneske du, som tydeligvis kan lite om bp🙄 

Anonymkode: e6e8b...1d1

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Wow! Du la bipolar med alvorlig kriminelle... Herlig menneske du, som tydeligvis kan lite om bp🙄 

Både bipolar og psykopat er psykiske lidelser... 

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mente jo ikke bipolare er kriminelle, men bipolare mennesker har perioder der de er mani. Tror de har mye sex i den perioden. Også kan det bli trøbblete i ettertid. Psykopater er ikke kriminelle de heller, men kan være. 

Skrevet

Er det ikke det Tinder går ut på a?😝

Anonymkode: c71b1...b59

• Liker 2
Skrevet

Jeg har iallefall ei venninne som var sammen med en gutt som var bipolar. 

F eks mennesker som er i psykoser, mani eller hva som helst, synes det er best å styre unna. Enten fordi det er stygt å utnytte om de er psykotiske/mani. Eller at man vet ikke hva de kan gjøre i sine perioder.. 

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men, det er vel like stor eller lite sannsynlig å møte disse personligheter på andre arenaer også. Dessuten er det alltid lurt å møte en ny prson på et nøytralt sted første gangen. Hun vil også kunne se litt an personen, mens hun kommuniserer på Tinder også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...