Arkana Skrevet 17. mai 2005 #1 Skrevet 17. mai 2005 Jeg har lyst å ta med broren min (som er relativt nyinnflyttet til Oslo) på tur i marka, kanskje gå fra Frognerseteren og ned til Sognsvann eller noe sånt. Men hvordan er "føret" der nå? Er det sølete og slikt, eller er det fint og tørt på stiene?
Gjest i skogen Skrevet 17. mai 2005 #2 Skrevet 17. mai 2005 Milde himmel... det har vært skogbrannfare i en mnd snart (før en dags regnvær for en ukes tid siden). Synes du skal ta en tur i Frognerparken, så en sjansen mindre for at du går deg bort.
Gjest gjester innom Skrevet 18. mai 2005 #4 Skrevet 18. mai 2005 Ganske lenge siden jeg har gått inn fra Oslosiden, men det finnes vel et ganske godt nettverk av veier man kan gå på der også. De burde vøre ganske trørre. Jeg vil anta at det ellers er rimelig tørt nå, men det kommer jo an på terrenget. I dalsøkk er det sikkert bløte områder. Kanskje noe info her: http://www.dntoslo.no/
sixx Skrevet 18. mai 2005 #5 Skrevet 18. mai 2005 Milde himmel... det har vært skogbrannfare i en mnd snart (før en dags regnvær for en ukes tid siden). Synes du skal ta en tur i Frognerparken, så en sjansen mindre for at du går deg bort. Ikke for å være frekk, men jeg synes svaret var "litt" morsomt jeg da.
Gjest gjesten Skrevet 18. mai 2005 #6 Skrevet 18. mai 2005 Milde himmel... det har vært skogbrannfare i en mnd snart (før en dags regnvær for en ukes tid siden). Synes du skal ta en tur i Frognerparken, så en sjansen mindre for at du går deg bort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå