AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #1 Skrevet 15. september 2019 Hei Jeg skal kjøpe induksjon komfyr fra finn.no Har sett på 2 stykker men klarer ikke å bestemme meg om hvilken jeg skal velge. Jeg kan veldig lite om komfyrer. Lurte på om noen her som kan hjelpe meg med å velge en av disse. 😊 Finn-kode: 157475979 Selgeren sier at denne komfyren er 5 år gammel og har ikke kvittering. Finn-kode: 157070461 Kun 9 mnd gammel og har kvittering også. Muligens det er denne: https://www.elkjop.no/product/hvitevarer/komfyr/induksjonskomfyr/EKI60305IW/electrolux-komfyr-eki60305iw Anonymkode: 26cfd...2ff
AnonymBruker Skrevet 16. september 2019 #2 Skrevet 16. september 2019 Hva kan du motere på kjøkkenet der du skal ha komfyren uten å måtte ha elektrikker, legge opp ny kurs på strømmen og uten å måtte motere lovpålagt komfyrvakt ved endringer på kjøkkenet? Det er nemlig ett langt større spørsmål enn om du skal velge en utrangert komfyr eller en 9 månder gammel komfyr. Komfyrer vitker ikke i all evighet. Anonymkode: 6510f...ef8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå